Recenze (35)
Italské prázdniny (1961)
Jedna hvězda za kostýmy a bella vista, jinak fakt děs.
Strach má velké oči (1980) (TV film)
Smělý pohled, v ruce kyj, světem kráčí Divobij!!
Johanka z Arku (1999)
Tento film je potřeba vidět podruhé, nejlépe s odstupem deseti let a z posmesnych komentářů je hned uznání.
Před půlnocí (2013)
Příšerné. Celine je na pěst.
Bezva finta (1985)
Navzdory vysokému hodnocení ostatních dávám dvě: hloupé, nudné, omšelé, na usnutí.
Clona (2014) (seriál)
Hloupé, Kerekes zbytečná v obsazení, není jí vůbec rozumět.
Konfident (2011)
Velice naivní film, který si zaslouží pozornost jen pro Budařův výkon a poslední hlášku o předcích z východního Německa.
Kainovo znamení (1989)
Velmi špatné postsynchrony, oplácaný Lubaszenko nepřesvědčivý, xtá variace Körnerových témat, prostě nudné.
Dívka, která si hrála s ohněm (2009)
To fakt neexistuje nic nudnějšího než tahleta skandinávská sračka?
Lidé jako ty (1960)
Zajímalo by mne, do jaké míry se na vyznění filmu podepsaly události ohledně Bánské Bystrice. Film to není špatný, má i vtipné okamžiky, hvězdné obsazení, přece jen trpí určitou schematičností. Přesto je to rozhodně koukatelnější než Karhanova parta, je znát, že čas pokročil. A zcela zásadní je okamžik, kdy Jaroslav Vojta v roli Tondy zahlásí: "Tos zabil."