Poslední recenze (299)
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Je až k nevíře, jak oblíbený tento seriál je. Mám rád sitcomy, mám rád sci-fi, mám rád humor a nevadí mi ten britský. Ale toto je jak z jiné galaxie. Dokonce z jiné než té, ve které se lidé smějí slaboduchým Babovřeskám a celý víkend se těší na nový díl Ulice. Po prvních dvou sériích mi krom písničky (a Hollyho/Holly) vadilo úplně všechno. Nepříjemný Rimmer, zbytečná povalečská a mnohdy solidně nechutná existence Lister, neskutečně otravný kocour a bezúčelný Kryton. Je pravda, že se seriál stal po pár řadách koukatelným, ale od ikonického sitcomu je pořád na světelné roky daleko. Hlášky tak trapné, až je mi za postavy trapně i mně, opakující se odkazy na nezajímavé vlastnosti postav a hlavně absolutně nefungující nucený humor postavený na rádoby vtipných přirovnáních typu "to je tvrdší než panamský golfový míček, co se odrazí o čelo spoceného pářícího se orangutana". Rád bych řekl, že ten humor není pro mě, ale nějak si nejsem jistý, jestli je ten humor pro někoho a zda se to dá vůbec nazývat humorem. Opravdu si neumím představit, jak se u sledováni tohoto seriálu někdo řeže smíchy. Jsem u sedmé řady a zoufale doufám v obrat k lepšímu, ale mám obavy, že se asi nedočkám.
Protiúder (2010) (seriál)
Tohle jeden z mála seriálů, který s dalšími a dalšími řadami zraje. I přesto u mě v průměru nedosahuje ani na 70%.
Pád (2013) (seriál)
Seriál na jednu stranu brilalntní svými detaily, postavami a surovostí. Ale obzvláště třetí série tak neuvěřitelně zdlouhavá a natahující nikam nespějící děj, že jsem poslední díly dokoukával s notnou dávkou sebezapření a znuděneného výrazu.