Recenze (280)
Boj sněžného pluhu s mafií (2014)
Tak mě zase severští borci totálně dostali. Naprostá bomba !!! …. 22 křížků….
Věčně mladá (2015)
Taková pohádka pro dospělé, kterou jsem si nečekaně velmi užil . Jako bonus - Blake Lively to neskutečně seklo :)
Koření života (2007)
Mám rád filmy o vaření ! A tady vaří ještě moc hezká šéfkuchařka....
Kosti a skalp (2015)
S. Craig Zahler se s tím nepáral a naservíroval nám sirovou porci originálního westernu s fakt nechutnou bandou indošů. Jinak , Topi máš recht , ten Quentin s toho vážně čiší !!!! Takže, když to shrnu – velice kvalitní autorský snímek (scénář, režie i hudba) lehce ovlivněný tvorbou Quentina Tarantina se skvělým hereckým obsazením, prostě spokojenost !!
Kniha džunglí (2016)
Trochu zklamání, čekal jsem víc ......
Noc oživlých mrtvol (1968)
Tak špatnou filmařinu bych v roce 1968 nečekal. Kvalitou je to tak někdy kolem roku 1930. Takže 3 hvězdy jsou za originalitu , prvotinu v zombie žánru a odvahu obsadit černocha do hlavní role . To klobouk dolů, ale jinak je to bída !! Ve stejným roce například Stanley Kubrick natočil Vesmírnou odyseu , Juraj Herz Spalovače mrtvol, Sergio Leone Tenkrát na Západě, Schaffner Planetu opic, nebo Polanski Rosemary má děťátko ……
Smrtgasmus (2015)
Pohodová podívaná, plná vtipných scén a hlášek, proložená metalovou muzikou, erotickýma pomůckama a gore. Fakt je to prdel....ale chápu, že né pro všechny :-)
Criminal: V hlavě zločince (2016)
Dobře obsazená, oldschoolová podívaná s přesvědčivým Costnerem . Prostě pohoda !
Pilát Pontský, onoho dne (1991) (TV film)
Není třeba komentovat zpracování jedné z kapitol dokonalého díla M. Bulgakova. Takže , kdo nečetl Mistra a Markétku rychle to napravte !!!
Aloha (2015)
Taky bych se v klidu zamiloval do Emmy Stone , protože je neuvěřitelně krásná a navíc umí i hrát ! Ale nejsem Bradley Cooper a jsem už pár let ženáč, takže ………. prd