Recenze (2 064)
Skutečný genius (1985)
Úžasně živelný Kilmer.
Krotitelé duchů: Říše ledu (2024)
Jo, slabší než první "pokračování", ale pořád docela zábava. Scénář chtěl mít trochu větší grády, ale nepovedlo se to tam dostat. Je možná i špatně, že to nerežíroval Jason Reitman, který měl k otcově kultovnímu dílu asi větší respekt.
Mrtví mladí detektivové (2024) (seriál)
Příběh dobrý, ale neskutečně okatý a otravný tlačení na homosexualitu mi hodně lezlo na nervy a vůbec se to tam nehodilo.
Král Artuš (2004)
Skvostně obsazené. Legenda, jak jí neznáte.
Excalibur (1981)
Příšerný brnění, nemotorné souboje, divadelní monology a ostatně i herectví, ale úžasná legenda. S věkem ovšem o malinko přišla.
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Tohle ne. Predstavovačku u stolu jsem úplně nedal. To bylo vyloženě patetické. Akce slušná, ale nedotažené. Celé je to nedotažené.
Šógun (2024) (seriál)
Naprosto fantastické. A nadmíru zajímavé. Cosmo Jarvis, pro mě neznámá tvář, mě absolutně dostal. A Hirojuki Sanada předvedl to, co umí. Charakterní herec, kterému to prostě věříte. No a pak Tadanobu Asano... Tak ten byl podle mě úplně boží.
Umění jíst a milovat (2023)
Opravdu nádherné a něžné.
Hunger Games: Balada o ptácích a hadech (2023)
Ani nevím, proč mi to tak vadilo. Možná proto, že nemám rád Rachel Zegler. A to se pak ten film blbě kouše.
Murder City (2023)
Slabší průměr. Neoriginální. Kamera a režie hodně rutinní. Finále slušný.