Recenze (1 239)
Amnestie (2019)
Dobrý je, že je furt legální normálně vodejít z kina, když je na plátně blitek.
Pracující žena (2018)
Snaží se o nečernobílost, ve výsledku je ale příliš zkratkovitý a právě černobílý. Na jednu stranu příjemně civilní bez teátrálního tlaku, na druhou plochý. Závěr pak působí poměrně rozpačitě, jak kdyby úsměv hlavní hrdinky a naboostovaná titulková hudba měla znamenat "vyrovnání" účtů s predátorem, ke kterému však nedošlo.
Kouzlo přítomného okamžiku (2013)
Shallow...Teller zpátky za bicí!
Post Tenebras Lux (2012)
Když já jsem v životě nikdy nic nepochopil a ztratil jsem se i tady, no.
Sedmikrásky (1966)
Miluju <3
Dycky Sunderland (2018) (seriál)
Jakoby ne...ten hype okolo toho už dost votravuje a taková nálož to není. Furt je tam ten jasnej Netflixovskej mustr, kterej smrdí dlouhodobě. Ale! Jsou tam momenty, kdy se mi zachtělo zpátky do kotle a hodit botou vzteky na hřiště. Tudíž asi spíš, že jo!
Kdo chce zabít Jessii? (1966)
Království iracionálních postav na cestě do Chuchle. Ale ta pointa bolí, no. Nejsme všichni satórie, do hajzlu.
Šprtky to chtěj taky (2019)
Jebat čísla....královsky výborný!
Jumanji: Vítejte v džungli! (2017)
Ne, no.
Maják (2019)
Úplně vo ničem film, totálně nejčernobílejší vtip loňska o dvou paňácech, co už nechtějí hlasovat na doodlu, miluju to.