Recenze (195)
V oku tornáda (2014)
Lepší než ta sračka se skalničkou.
San Andreas (2015)
Pokud tohle někdo hodnotí stejně jako Emmerichovo 2012, tak je vypatlanej idiot.
Kmotr II (1974)
Líbilo se mi to rozhodně víc než první díl. Tenhle měl dokonce nějaký příběh.
American Crime Story - Lid versus O. J. Simpson (2016) (série)
Ze začátku jsem to bral jenom jako prequel ke 'Keeping up with the Kardashians', ale on je to opravdu kvalitní seriál sám o sobě. Po zhlédnutí celé řady musím pochválit tvůrce seriálu jak bravurně vše zvládli a řádně zakončili. Málokterý seriál je tak konzistentně kvalitní jako tento.
Akta X - Série 10 (2016) (série)
No dobře, původně jsem tuhle sérii chtěl počítat jako desátou, ale po zhlédnutí souhlasím že tohle se nesmí s původním seriálem nijak spojovat. Co to jako mělo kurva bejt? Ta over-the-top paranoia, přestřelený konspirace, absolutně nezajímavý případy a nesmyslná hlavní dějová linka... aspoň že ti dva pořád ještě hrajou dobře.
Akta X (1993) (seriál)
Výborný seriál. Na desáté sérii se mi líbilo toto:
Kameňák 4 (2013)
Když pominu ten rasismus, transfobii a podobný skopičiny tak se to docela dalo.
Neutečeš (2014)
Neskutečně depresivní. Baví mě ty fanouškovský teorie, ale pokaždý když si na tenhle film vzpomenu mám blízko k záchvatu úzkosti.
Terminator Genisys (2015)
Mám tu výhodu že první dva terminátoří filmy mě nijak extra nebaví, takže jsem schopen odhlédnout od toho hanobení jména. Jako jednorázový akční film který docela dobře odsýpá jsem si to docela užil.
Oni žijí! (1988)
Tenhle film je tak zvláštně zajímavej, vtipnej a hloupě naivní.