Recenze (177)
Chobotnice - Série 3 (1987) (série)
Tak tohle je opět povedená serie. Má to napětí a to se mě líbí
Srdcová sedma (1998)
Co by se stalo kdyby... skvělý námět. Ve filmu je dobře rozpoznat co ke které situaci patří. Jerry je pekněj prevít a James se mi chvílema zdá jako ňouma, který to s ženskýma asi moc neumí. Na konci to končé téměř shodně. Musim říct, že film stojí za to ho vidět.
Záhada modrého pokoje (1933)
Docela povedená detektivka i když lepší se mě zdá Vražda v Ostrovní ulici. Ale každý z těch filmů má něco do sebe.
Vražda v Ostrovní ulici (1933)
Na svou dobu velice zdařilá detektivka. Jindřich Plachta jako detektiv Klubíčko předvedl skvělý výkon.
Člověk proti zkáze (1989)
Velice povedený film kvalitního díla Velkého českého spisovatele.Skvělé herecké výkony. Svatopluk Beneš jako T.G.M. je k nepoznání.
Venkovský učitel (2008)
Snímek z venkovského prostředí. Vcelku povedený, herecké výkony dobré. Otázka ve filmu ůvěřís v Boha?... Rád bych, ale nevim jak se to dělá" mě vskutku pobavila
Chyťte doktora (2007)
Tatiana Vilhelmová s povedené dvojroli a Michal Malátný v roli dotkroa, občas se zdá že docela popleteného. No a Kryštof Hádek jako mladý horlivý policajt taky nemá chybu
Dášeňka (1979) (seriál)
Nádherný večerníček se skvělým Martinem Růžkem v roli vypravěče.
Bludička (1981) (seriál)
Skvělý seriál nakterý si pamatuji ze svého dětství. Nejvíce se mi samozřejmě líbila vždykcy zlá Edna
Pingu (1990) (seriál)
Tak tenhle večerníček se mi nikdy moc nelíbil. Hlavně se mi nelíbilo to, že tu tučňáci vydávají jen skřeky a zvuky a nic kloudného z nich nevypadne