Recenze (221)
Hostel (2005)
horror je to síce slabý ... klasifikujme ten film ako triller ...ale zobrazenie Slovenska je vskutku verné , reálne ... možno povedať , že Slovensko je vykreslené v oveľa lepšom svetle vo vzťahu k realite... mnoho obcí a miest je na tom oveľa horšie .... priznajme si......
Texaský masakr motorovou pilou (1974)
horror s kategórie slabších a nudnejších s absenciou napätia a krvavých scén... vhodný skôr pre odporcov hodnotného talianskeho horroru 80 tych rokov....
Moucha (1986)
mimoriadne slabý a bezduchý projekt pre deti do 7 rokov veku ..... ktorí si ho môžu s radosťou pozrieť ako rozprávku na dobrú noc .......po napätí , brutalite a agresivite tu nieto ani stopy ........... fuj....hanba.... pán režisér ....vypustiť takú sračku do sveta......a ešte tvrdiť, že je to horror
Věc (1982)
najlepšie čo z Carpentera vyšlo ...........k vysokemu ratingu urcite pomohol aj Ennio
Soumrak mrtvých (2004)
..nič pre milovníka sólidného horroru.... temer odpad .... za scénu pri okne jedna hviezda
Návrat živé smrti 3 (1993)
treba povedať že uncutt verzia je zato veľmi pôsobivá a slušná nechutnosť pre horrorových závislákov
Den mrtvých (1985)
no slabota ........Vážení slabota ....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Blood Feast 2: All U Can Eat (2002)
uncutt stoji za to
Svatyně (1989)
masky nie su zrovna ako z fulciho dielne ..ale len malo režiserov dokáže ponúknuť divákovi lepšiu brutálnu alternatívu ....
Noci hrůzy (1981)
veľmi slušná nechutnosť v tendenciách talianskej klasiky .... precízne detaily .....