Recenze (124)
Finanční krize (2010)
viz. komentář uživatele Othello, lépe bych to nenapsal.
Persona (1966)
K čemu jsou krásné obrazové kompozice, když pod slupkou je prázdno, šeď a nuda? Nejlépe to okomentoval Isherwood "Hyperintelektuální fetiš, za který bych Bergmanna ztřískal IKEA židlí. Fakt jsem při té povinné školní projekci trpěl tak, že jsem chtěl sundat brýle a obroučky si vypíchnout obě oči."
Diktátor (1940)
Nikdo nezahrál Hitlera lépe než Charles Chaplin.
Tanková brigáda (1955)
Komunistický průplach mozku.
Vojáci svobody (1977)
Komunistický epos plný sraček!
Přemluv bábu (2010)
Super. Je to kontraverzní, má to vtip. Naštěstí "bábu" přemlouvat nemusím. Ta by nevolila Paroubka ani za patnáctý důchod.
Zkurvená nuda (1997)
Zkurvená nuda. A vo tom to je.
Corpus delicti (1991)
Jednu za Bohdalku a její kafe
O kapitalismu s láskou (2009)
Srdce každého levičáka musí, při sledování tohoto velmi pěkně natočeného "dokumentu", zaplesat. Ano, Amerika má problém. Moore ji chce vyléčit "demokracií". Velmi svérázně. Nepokoje, stávky, anarchie jako prostředek. Proletáři všech zemí, vyližte si prdel!
Válka světů (2005)
Zklamání roku! Jak může Steven Spielberg natočit tak podprůměrný film? Tady nic nefunguje, všichni se chovají jako idioti, hrozný scénář, absence jakéhokoliv herectví, triky občas směšný. U no name režiséra za slabé 3 hvězdy. Pro Stevena ODPAD!