Recenze (75)
Oni (2008)
Na zabitie chladneho vecera postaci, avsak nic svetoborneho sa nekonalo. "ONI" nic noveho neponukli . Pri pozerani som mal dokonca taky pocit ze tento film som videl snad uz stokrat. Vsetky sceny, cely dej aj zaver, to vsetko ste mohli vidiet v skoro kazdom podobnom filme. U mna je to tak 2.5 . Co mozem pochvalit je dobre zvladnuta atmosfera. Myslim ze reziser z toho vytazil maximum a preto sa priklanam k 3.
Within the Woods (1978)
Myslim ze k tomuto snad nieje co dodat. Sam Raimi a vynikajuci Bruce Campbell v tejto nultej casti len potvrdili preco je cela trilogia EVIL DEAD moj najoblubenejsi 'horor'
Byl jednou jeden král... (1954)
bravo !
Vymítač ďábla (1973)
Tazko mi je tento film hodnotit. Neviem kto cital knihu, ale je to moja najoblubenejsia kniha zo vsetkych. Bohuzial vo filme dost toho velmi dobreho z knihy chyba. Tak ci tak dam 5 za skvele dielo vseobecne
Smrtelné zlo 2 (1987)
Moj najoblubenejsi film vseobecne, na ktorom som vyrastal, ktory poznam naspamat a kvoli ktoremu som na zakladnej dostal nejednu poznamku do ziackej knizky kvoli citacii z filmu a hadzanie sa o zem ( ked ruka utoci na Asha v kuchyni ) :)))))