Poslední recenze (33)
Resident Evil: Raccoon City (2021)
Rozhodně lepší než poslední hraný seriál z podtitulem LÉK, casting až na Leona a Jill taky docela ušel. Když už všude chcou vyváženost ras tak by aspoň mohli Leona učesat podle herní předlohy :D a nedělat z něj totálního blbce. Wesker dobrej a Birkin byl naprosto boží :) Přesně takhle si ho pamatuju z dob kdy jsem hrál na PC RE2.. Uvidíme co přinese pokračování vzhledem k potitulkové scéně... Pro fandy RE série se na to dalo koukat
Resident Evil: Lék (2022) (seriál)
Zkouknul jsem první díl a další ani náhodou. Tohle je totální fail počínaje obsazením a konče příběhem. Ty co dělali casting bych zavřel do blázince a nechal je koukat na herní verzi ve stylu mechanického pomeranče, aby věděli jak vypadal Wesker :D Tahle ultrakorektní doba mě začíná pěkně srát a to mi černoští herci vůbec nevadí.. Sláva Morpheovi btw :D
Fantastická zvířata: Brumbálova tajemství (2022)
Nedivím se tady ostatním že tomu dali 2 hvězdy, ale zároveň jako fanda světa čarodějů jsem zkrátka nemohl dát 2 :) Pravda je že mi tam chyběl Johny Depp, M.Mikkelsen není špatný ale Johny se tam dle mého hodil více.. Vtípky pana Kowalskiho vždycky pobaví :D a efekty jsou jednoduše nádherné. Ale jednička FZ je pro mě zatím nejlepší :) Uvidíme zda čtvrtý díl překvapí. Mrzí mě že studio nedokáže oddělit film a soukromý život aktérů.. tohle je cesta do pekel