Recenze (1 645)
Procitnutí v Garden State (2004)
vcelku příjemný film, kterému ale chybělo něco, čím by se mi dostal hlouběji pod kůži.. a bylo moc fajn vidět Zacha Braffa jinde než ve Scrubs.. akorát absolutně nechápu, co má film společného s Absolventem (jak tvrdí popis).. lepší 3*
Most do země Terabithia (2007)
po slabší prostřední části přišla ta závěrečná, která mě chytila za srdce - a to jsem proti tomu zvratu původně plánoval protestovat.. totiž paradoxně až právě v závěrečné dvacetiminutovce vyplavalo na povrch kouzlo tohoto filmu, díky kterému jsem se na chvíli vrátil zpátky do svých dětských let a nostalgicky si povzdychl, že jsou ty časy už dávno pryč..
Třinácté patro (1999)
výborný snímek, který jak kvalitou, tak námětem rozhodně patří po bok velikánů Matrix a Dark City.. pointa byla výborná, jen ne až tak překvapivá a přišla na můj vkus už moc brzy.. poté ale přišel skvělý závěr, takže téměř maximální spokojenost a silné 4 hvězdy :)
Jak se zbavit přátel a zůstat úplně sám (2008)
roztomile vtipný Simon Pegg, sympatická Kirsten Dunst, krásná Megan Fox a jako vždy přesvědčivý Jeff Bridges v moc příjemné oddychovce, od které jsem ale očekával přece jen více vtipu.. i tak ale 4* a spokojenost :)
Svítání (2009)
výborný námět, vůbec ne špatné provedení, ale co ty blbosti ve scénáři? lepší 3*
Legie (2010)
svým způsobem velmi zábavné.. proč se ale ten film snaží být za každou cenu tak vážnej a chrlí na diváka jeden rádoby chytrej dialog za druhým? no prostě je to sračka, ale já jsem se tu hodinu a tři čtvrtě nenudil, takže slabší 3* ;)
Špatnej polda (2009)
ani výborný výkon Nicolase Cage nemůže zachránit extrémně nezábavný film.. nuda, nuda, nuda.....
Hra (1997)
dechberoucí thriller s naprosto parádním scénářem a výborným Douglasem v hlavní roli.. obojí je navíc podtrhnuto jako vždy jistou režií Davida Finchera.. jen mi zůstává záhadou, proč nebyl scénář oceněn zlatou soškou - takhle scénáristicky vyšperkovaný film jsem neviděl ani nepamatuji..
Pravdivé lži (1994)
přes opatrný začátek se film pozvolna rozjede do tak stylové podívané na rozhraní mezi akčním filmem a komedií, že vám je na konci líto, že končí - závěrečný "fight" se stíhačkou si zapisuji do seznamu nezapomenutelných scén.. Cameron zkrátka jako vždy nezklamal a k pěti hvězdičkám chybí jen velmi málo - snad jen trocha té svižnosti v první plus mínus půlhodince..
Serge Gainsbourg: Heroický život (2010)
ve zkratce - biografie Gainsbourga, ve které se ale člověk o jeho životě paradoxně prakticky nic nedozví.. největším plusem jsou tak všudypřítomné odhalené ženské vnady..