Recenze (1 645)
Wolverine (2013)
všechno špatně.. film, ve kterém se namísto pořádné (a drsné.. ať žije 12+) akce především kecá a který se v podstatě vůbec nesoustředí na postavu Wolverina jako takovou, aby místo toho rozehrál jen jakousi debilní japonskou zápletku točící se okolo nemocného dědka a jakuzy.. zkrátka naprosto zbytečný film, velké zklamání a ty nejslabší 3* jen z úcty k X-Menovskému universu.. P.S.: hrozně moc tomu chybí ostatní mutanti..
Já, padouch 2 (2013)
svěží a zábavná podívaná, která sice postrádá kvalitnější zápletku a de facto jen recykluje všechno to, co fungovalo v prvním díle, ale vše vynahrazuje vtipem stojícím chtě nechtě především na geniálních Mimoních, kteří naplno využívají každou vteřinu, kdy jsou na plátně, a ani jednou nezklamou.. někomu to přijde infantilní (jak tady čtu), ale mě tihle žlutí pitomci prostě baví.. slabší 4*
Univerzita pro příšerky (2013)
oproti prvním Příšerkám příliš dětinské (že by tomu přidal dabing?), předvídatelné a takřka bez vtipu.. třetí film s příšerkovskou tématikou prosím ne..
Láska mezi kapkami deště (2013)
moc příjemná animovaná jednohubka.. Pixar ty kraťasy prostě umí! :)
První den zbytku tvýho života (2008)
i přes pozvolnější rozjezd a pár slabších pasáží tě to nakonec stejně semele a donutí přemýšlet o zbytku tvýho života.. čekal jsem možná ještě o chlup víc, ale jsem spokojen.. a na závěr se nabízí konstatování: "tohle je život"...
Stoker (2013)
prazvláštní podívaná, která se snaží svůj plochý děj maskovat "divnou" ponurou atmosférou a vlastně se jí to v rámci možností celkem daří.. ale to je málo.. 3*
Zpátky ve hře (2012)
skutečnost, že je v tomto filmu baseball až na druhé koleji a že jsme to všechno už stokrát viděli jinde, nic nemění na tom, že jde o sakra příjemnou záležitost :)
Jack a obři (2013)
vcelku povedená nenáročná pohádková fantasy, které začne docházet dech až v závěru, a to ve chvíli, kdy se Singer namísto nějakého easy pohádkového konce začne snažit o rozehrání jakési epické závěrečné bitvy.. přesto vzhledem k očekáváním v podstatě spokojenost a silné 3*
Za borovicovým hájem (2012)
kvalitativně dost nevyrovnaný film, který je nabitý skvělými hereckými výkony.. Goslingova část je našlapaná a správně stylová (jak jinak), Cooperova naopak dost nudná a závěr pak vcelku povedený i přesto, že působí poněkud křečovitým dojmem.. silnější 3*
Čtyřicítka na krku (2012)
upřímná komedie ze života, kterou táhne k zemi jen přestřelená stopáž.. slabší 4*