Recenze (35)
John Wick: Kapitola 4 (2023)
Už teď se těším na kapitolu 5 - Do pekla a zpět, kde bude Wick bojovat o život svůj i své ženy se samotným satanem, a poté na velkolepý závěr série - John Wick vs. Cthulhu.
Hřmot obřího plaza aneb teď poznáte Hadimršku (1987)
Festival otrlého diváka 2023: Velkej had, velký špatný.
Větrný démon (1990)
Brak jak mrak. Pokud uvidíte s živým dabingem na Festivalu otrlého diváka, připočtěte si * nebo dvě.
Can't Stop the Music (1980)
[Festival otrlého diváka 2022] Bez živého simultánního dabingu (včetně zpěvu) asi těžko snesitelné. Banální děj se vleče přes 2 hodiny a až to celé skončí, už nikdy nebudete chtít slyšet cokoliv dalšího od Village People. Zkus ty vály utnout!
Star Trek: Do temnoty (2013)
Film byl asi OK, ale co si pamatuji z jednoho dávného ročníku Festivalu fantazie, tak po promítání jsme se s kamarádem následně opili "into the darkness", takže hvězdička navíc za to.
Duna (2021)
Název Duna trefně popisuje tenhle film nejenom po stránce obsahu, ale i formy. Krásný napohled, ale nekonečný a prázdný. A to je to pořád jenom půlka! :)
Blade Runner 2049 (2017)
Navzdory působivému vizuálu, zvuku, hudbě a celkové atmosféře jde o nekonečnou nudu galaktických rozměrů bez pořádného děje, stejně tak jako u původního Blade Runnera. Vskutku povedené pokračování.
Vetřelec: Covenant (2017)
Idiots in space, vol. 2
Policajt samurai (1991)
Kdyby Limonádového Joeho natočili béčkoví porno producenti, tak by to vypadalo asi takhle. Odpad nebo 5, ono je to vlastně jedno.
Double Down (2005)
Autismus nikdy nebyl tak zábavný.