Recenze (423)
Jak jsem balil učitelku (1998)
Jiné vidění, jiný svět - to je přece to co má film přinášet, ne ?
Život pod vodou (2004)
Naprosto ulítlá záležitost. A k tomu vnitřek lodě v řezu postavený jako divadelní kulisy a podvodní záběry jako z filmu K.Zemana v šílených barvách. Jenže výsledek poněkud kulhá, zejména z důvodu hodně řídkého scénáře. Anderson má rozhodně lepší filmy.
Korsický případ (2004)
Takový slušný průměr.
Darjeeling s ručením omezeným (2007)
Trochu netradiční road movie, příjemné pomalejší tempo, pohodová muzika, zajímavé indické exteriéry a dobré herecké výkony. Příjemný film.
Madagaskar 3 (2012)
Přijde mi, že tohle už je nastavovaná kaše, jen aby byl další díl ...
Malý televizní kabaret (1977) (pořad)
Moje dětství :-) Zábava, improvizace, pohoda, výborní herci (na prvním místě neustále excelující Pepa Dvořák)
Obsluhoval jsem anglického krále (2006)
tohle opravdu natocil autor mych oblibenych filmu ??
Bohové musí být šílení (1980)
Ajajaj, tohle je film, který příjemně pobaví a rozesměje znova a znova. I když jsem ho viděl už 10x, zase jsem brečel smíchy :-)
Červený trpaslík - Série 10 (2012) (série)
Bezva, tohle je fakt dustojne pokracovani - teda aspon se tak zda po prvnim dilu. Jen ten namichany smich obcas dost rusi, to si mohli odpustit.
Babovřesky (2013)
A pak ze nejde natocit film bez myslenky, bez pribehu a nejspis i bez scenare ... Hlavne ke konci to uz fakt nemelo patu a hlavu ...