Poslední recenze (392)
SGU Stargate Universe Kino (2009) (seriál)
Perfektní zpestření SGU. Co ztrácí Universe na originalitě, vtipu a roztahanosti, to tyhle webisodky pěkně doplňujou. Ne všecky jsou dobrý, ale zas jsou tu taky naprostý skvosty. The Apple Core je pro mě bezkonkurenčně nejlepší.
Resident Evil: Afterlife (2010)
Těžko si představit, že by šel tenhle snímek udělat ještě jako lacinější zábava.. Dokonce i ze scénáře táhne na sto honů podřízenost 3Dčku, celej vizuál je kvůli tomu tak neskutečně hloupě pojatej, že je to nejen škoda, ale místy dokonce hnus. Prvních 20 minut bylo pro mě ale úplně nejhorších, samá Milla, samý střílení, ale přesto neskutečná zhovadilost udělaná bez špetky rozumu. Navíc nechápu přítomnost toho obrovskýho, nelogicky se chovajícího monstrzombíka. Veškerý akční scény měli pořád, ale pořád stejnej mustr - něco/zpomalení něčeho/změna něčeho/další zpomalení, atd. Docela by mě zajímala celková stopáž těch zbytečně zpomalenejch scén, jejichž význam a užitek mi naprosto nedává smysl. Celkově z toho mam děsně špatnej pocit, tenhle film budu při ResidentEvil maratonech vynechávat.. Jedna hvězda za Millu, druhá za nečekanou a osvěžující přítomnost Sienny Guillory.
Oči války (2009)
Hezký, hluboký, Colin vážně umí, Christopher Lee taky nikdy nezklame a závěr teda pěkně drsnej. Děsně se mi to líbilo i přesto, že to neni zrovna muj šálek čaje, nicméně znova si to pravděpodobně nepustim..