Oblíbené seriály (10)
Black Books (2000)
Lovci duchů (2005)
Angel (1999)
Mnohem temnější než Buffy a pro mě tudíž zábavnější...
Todd and the Book of Pure Evil (2010)
Po shlédnutí druhé série zvedám na plný počet a zařazuju seriál mezi 10 mých nejoblíbenějších...
Rodina Addamsova (1964)
Dokonalost... Astin a Jonesová jsou naprosto úžasní... Nemám slov...