Recenze (104)
Oko dravce (2008)
Akční příběh, který si vzal půlku dějě z Já robot a druhou půlku z Bournova ultimáta, mě na rovinu zklamal. Do kina jsem šel natěšený jak malý kluk a ejhle, max 3*
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
"High five" :)
Horton (2008)
Já věděl, že nejsme jediné smítko prachu ve vesmíru ....
Nestyda (2008)
"Já se taky rád vykoupu" :)
Tvrdé palice (2008)
Až do konce jsem stále na něco čekal co se nestalo. Film je pro mě zklamáním i přes věrohodné zpracování 20.let a provokujiciho Clooneyho, musím dát pouze ¨3*
Tučňáci z Madagaskaru: Vánoční mise (2005)
Tučňáci se povedli! Je to krátké, zábavné a celou dobu jsem se smál, škoda že to nebylo delší. Kowalski rozhodně zabodoval :)
Královna Alžběta: Zlatý věk (2007)
Jediné co mě okouzlilo byly kostýmy, jinak oproti prvnímu dílu docela úpadek...
Cotton Club (1984)
Dobová atmosféra zachycena suprově, okouzlující taneční scénky a tvrdí gangsteři s neomalenými způsoby, to vše je k dobru. Co se mi nelíbylo byl špatný a divný konec. Je to příběh o tom, že stačí být ve správný čas na správném místě a hlavně potkat správné lidi a štěstí příjde tak nějak samo. 4+
Nikdy to nevzdávej (2008)
Žádný extra záběr na mozek, za to podívaná pěkná. Fighty vypadají hodně reálně, není to strnulé bum-bum a do krytu, ale pravé MMA, které se těší v Usa nebývalé sledovanosti a oblibě. O bitky v tomto filmu jde a když přidáte pěkné kočičky u bazénu 4* to vykouzlí...
Spáči (1996)
O tomto filmu jsem nic předem nevěděl, ale stačilo se podívat na obal dvd, kdo tam hraje a byl jsem natěšený. Silný, emotivní příběh o nerozlučném kamarádství a krutosti "rádoby" vychovatelů, mě po shlédnutí nenechal chladným. Role odporného Noakse se výborně zhostil Kevin Bacon, a minimálně tato role měla být nomiována na Oscara. Opilý pravník v podání Dustina Hoffmana paráda, ale ovšem Otec Boby hraný Robertem De Nirem mě utvrdil v tom ( zase ), že je mým nejoblíbenějším hercem zcela po právu! Na každou svini se voda vaří a Noaks se všemi bachaři si to pěkně vyžrali !!! 5*