Poslední recenze (47)
Wonder Woman (2017)
Gal Gadot je skvělá, sedí tam jak ... Dějově je první půlka trochu nudná a utahaná. Pak se to slušně rozjede, i když by vůbec neškodila tak o 30 minut kratší stopáž. Ten mix historie působí na 1: pohled úplně de*ilně, ale dohromady to celkem funguje. Čekal jsem víc akce, ale nebylo to špatný.
Piráti z Karibiku: Salazarova pomsta (2017)
Asi 4x jsem se zasmál, docela často se nudil. Půlka filmu mi přišla jako "trochu moc". Kéž by to byl poslední díl...
Jack Reacher: Nevracej se (2016)
Výrazně horší než první díl (jako vždy). Spousta zbytečností, emocí a rodinnýho "šáhni na ní a zlámu Ti ruce". Zároveň spousta dějových nesmyslů a detailů, který na který by si Jack Reacher z prvního dílu dal bacha. Celkem to ubývá, ale jinak je to reklama na průměr.