Obsahy(1)
Antonia Guerrerová, ktorú priatelia i rodina volajú Kachorra, je vo väzení. Bola obvinená z vraždy. Pri prevoze do väzenia sa policajný voz zrazil s taxíkom. Vodiči aj posádky oboch vozidiel boli ťažko zranení, iba Kachorre sa ako zázrakom nič nestalo. V taxíku sa viezla Rosario Achávalová, ktorá mala nastúpiť ako vychovávateľka v rodine Bruna Moraviu. Kachorra si zobrala doklady, odporúčania i všetky veci Rosario a napriek tomu, že je o desať rokov mladšia a nemá s výchovou detí nijaké skúsenosti - naopak, aj jej by sa zišlo pár lekcií slušného správania - sa rozhodne nastúpiť u Moraviovcov namiesto ťažko zranenej Rosario, prirodzene, nie ako Antonia Guerrerová, ale ako Rosario Achávalová. Medzitým polícia bezvýsledne pátra po zmiznutej väzenkyni... (STV)
(více)Recenze (127)
Fascinují mě útěky z vězení jakékoli povahy. To, že uprchlá trestankyně přebarví vlasy na rudo a kecá s pruhovanou ponožkou je nežádoucí efekt. A ta první epizoda, kdy Antonia prchá nebyla zase tak špatná. Ty další na tom byly hůř a ke konci jsem už jen doufala, že jí ta zlá policajtka zabije. (To jsem ještě neznala formáty typu Scofielda a Bellicka.) ()
Ať už je to Kachorra, Kassandra, Manuela, Rosalinda, Betty nebo Esmeralda, pořád je to o tom samém.. Příběhy, zápletky, osudy postav se opakují, a vždycky se něco pořádného stane jednou za dvacet dílů.. nikdy jsem nedokoukal tyto seriály do konce, protože to prostě nešlo, ale vydržel jsem tolik dílů, abych to mohl shodit a varovat ostatní.. ()
Kachorra je moje oblíbená telenovela, ehm... Vedle Vypůjčených životů asi ta nejlepší. Proč? Protože trhlá Kachorra byla pro hlášky Natálky Oreiro půdou ještě výživnější, než chlapecká Cholito z Divokého anděla. Mnohem víc než klasickou pomalou nudnou telenovelou s hromadou splývajících postav a směšných záporáků to byla nefalšovaná komedie. Hodně naivní, a kýčovitě romantická, ale prostě lepší. Vždyť si vzpomeňme na ty hrůzy jako Cassandra, Divoká kočka, nebo Má tlustá Valentýna. To byl teprve koncentrovaný děs. Kachorra je jen docela milá taškařice, která víc než cokoli jiného docela efektivně zabíjela čas. Tři hvězdy jsou přehnané, ale to odpad taky. Mimochodem, uchvacuje mě "nosák" Evy Horké, která dabovala Patricii (Jazmín Stuart :o) ()
Ačkoliv jsem si vědom faktu, že je to telenovela, tak moje hodnocení je více než nadprůměrné. Vysvětlení je jednoduché. Kdysi o prázdninách jsem byl u babičky, a ta koukala na všechno možný. A zrovna běžel první díl tohodle a on mě zaujal. Tenkrát jsem viděl jen pár dílů, ale asi před rokem a půl jsem stáhnul všechny díly a podíval se na celý seriál. Je tam sice mnoho klišé, ale na druhou stranu musím říct, že jsem se docela dost nasmál. Navíc Natalia je tam neuvěřitelně sexy. ()
Je vtipné sledovat samé Odpad!. K seriálu nemám říct jaké pozitivum, ale sledovala jsem ho jako menší a nevzpomínám na něj špatně. Vždycky záleží na věku, v jakém daný film, seriál, pohádku vidíte, na tom, jak si to přeberete a jestli si z toho snažíte něco vzít, nebo k jakým jiným účelům využijete sledování daných snímků, a pak na neposledním místě hraje roli nostalgie, prostředí a situace, ve kterém seriál vidíte atd. Vše hraje roli :) ()
Galerie (6)
Photo © Telefé International
Zajímavosti (21)
- Pri seriáloch je pravidlom, že prvé časti majú veľkú sledovanosť, pretože diváci chcú zistiť o čo ide, a potom to klesne. U Ženy na úteku to bolo naopak. Od začiatku ju sledovalo 1 600 000 divákov a posledné diely až dva milióny, čím bola najsledovanejším programom v danom období. (matthew.17)
- V Kachorre sa niekoľkokrát objavila pieseň "Asereje" od skupiny Las Ketchup, ktorá bola na Slovensku obrovským hitom práve v čase, keď sa seriál u nás vysielal. Baby z kapely dokonca prišli na Slovensko. (matthew.17)
- Pôvodný koncept seriálu napísala samotná Natalia Oreiro (Kachorra), no nakoniec vyhral príbeh dvojice scenáristov inšpirovaných seriálom Pestúnka Franny (od r. 1993). Nataliin nápad na meno hlavnej hrdinky sa ale ujal a tak dostal seriál prostý názov Kachorra. (matthew.17)
Reklama