Reklama

Reklama

Králové hor

  • Rakousko Brothers of the Wind (více)
Trailer 1

Mládě orla je svým starším bratrem vyhozeno z hnízda, a tím odsouzeno k smrti. Chlapec Lucas (Manuel Camacho) nezná lásku, ani teplo domova. Po smrti matky se jeho otec (Tobias Moretti) uzavřel do sebe a utápí se v zármutku. Osud svádí Lucase a orlí mládě dohromady. Chlapec ptáče zachrání a pojmenuje ho Abel. Tajně se o něj stará, krmí ho. Ve společnosti mladého dravce nachází lásku a přátelství, které mu doma tolik chybí. S pomocí starého lovce Danzera (Jean Reno) učí Abela létat a lovit. Jak dravec roste a sílí, blíží se den, kterého se Lucas bojí. Den, kdy bude muset svého opeřeného přítele vypustit zpět do volné divočiny. (Bioscop)

(více)

Videa (1)

Trailer 1

Recenze (169)

Narciska 

všechny recenze uživatele

Je to zvláštní film. Asi tím, že nezaujme příběhem, ani hereckými výkony, ale přírodními scenériemi se neuvěřitelně vryje do paměti... A přitom si při sledování říkáte - jsou tyhle zvířecí kousky vůbec možné? A pokud ano, jak to dokázali natočit? Film v sobě nese rozpory a je natolik neuvěřitelný, že se taky velmi těžko hodnotí. Byl hezký, ale něco mi na něm celou dobu velmi nesedělo, co to bylo? Spojení naivní pohádky a vzletné filozofie? Světa zvířat a světa lidí? Nejistota autorů, kterým směrem se dát? ()

kaylin 

všechny recenze uživatele

Na první pohled celkem obyčejný snímek, který je vlastně jen o tom, že jeden kluk najde v divočině svého mazlíčka. Jenže ten mazlíček je orel a příběh je místy podán v podstatě dokumentárně, kdy některé nálety kamery nad horami jsou naprosto úchvatné. A pak musím zmínit ještě práci se zvířaty. Ta je na dnešní dobu neskutečná. ()

Reklama

Estrellita 

všechny recenze uživatele

Takovýhle film je vhodné pustit na vyčerpanou a stresem sužovanou dušičku. Je to jako balzám - krásné záběry přírody, dojemný příběh ptačího nalezence, žádný hluk, žádné nečekané zvraty, v celém filmu tři postavy, z toho dvě skoro nemluví a třetí je Jean Reno, u kterého si člověk přeje, aby tím svým uklidňujícím hlasem mluvil co nejvíc. bohužel tahle terapie je to jediné, co film může nabídnout - jinak je to docela o ničem. 57% ()

JohnCZ 

všechny recenze uživatele

Kluk z Entrelobos tentokrát netančí s vlky, ale létá s orlem. Vizuálně je to nádherné, některé kamerové hrátky snesou až srovnání se špičkovými BBC Earth dokumenty. S dějovou složkou už to tak slavné není. Ač obsazením je to super, paradoxně to kazí anglický projev a možná i kvůli němu docela nepřirozené herecké výkony, které v kombinaci s místy kýčovitě napsanými dialogy, prostředím rakouských Alp a komisařem Moserem v jedné z hlavních rolí, tak trochu evokují mizerné televizní německé a rakouské seriály. I po stránce zápletky je to velmi přímočaré, ale pravdou je, že sbližování otce se synem na pozadí rodinné tragédie je téma vcelku vděčné. ()

TheDarKnig 

všechny recenze uživatele

Souhlasím s názory ostatních uživatelů, tohle je dokumentární snímek s nádhernými a kouzelnými záběry Alp a života orlů v nich. Příběh je vedlejší, celé velmi komorní osazenstvo (přesně tři herci) jej ale odehráli zcela věrohodně a přesně, jak jim to jen ten jednoduchý scénář dovoloval. Narace příběhu byla zábavně melodramatická a snažila se o nějaké hlubší myšlenky a paralely, to naneštěstí moc nefungovalo, protože jsem si nemohl vytvořit k na hrubo načrtnutému dramatu otce a syna pouto a paralela mezi synem a orlem fungovala jen ve velmi základní rovině. Nicméně příběh přesto nebyl úplný nesmysl, příroda byla opravdu nádherná a některé dokumentární sekvence vyrážely dech. ()

Galerie (45)

Zajímavosti (4)

  • Španělský režisér Gerardo Olivares získal bohaté zkušenosti s natáčením se zvířaty již při svém předchozím snímku Mezi vlky (2011). Film Králové hor natáčel 8 let bez použití triků a zvláštních efektů. Jedinou dodatečnou úpravou bylo zpomalení nejpůsobivějších scén. (Zdroj: Bioscop)
  • V čase 1:24:12 zvedá Lucasův otec fotografii, jejíž okraje jsou značne ohořelé. V dalším záběru, kde je fotografie zabírána zezadu, je témeř neporušená. (BaronDevil)
  • Dravce vo filme patrili slovenskému sokoliarovi, Jaroslavovi Kanátovi. (ČSFD)

Reklama

Reklama