Režie:
Anthony WallerKamera:
Egon WerdinHudba:
Wilbert HirschHrají:
Tom Everett Scott, Julie Delpy, Vince Vieluf, Julie Bowen, Pierre Cosso, Thierry Lhermitte, Chris Bearne, Charles Maquignon, Alan McKenna, Maria Machado (více)Obsahy(1)
Tři mladí Američané, kteří cestují po světě a hledají dobrodružství, sedí na špičce Eiffelovky v Paříži. Andy, Brad a Chris sem přišli na piknik, popít víno a zaskákat si bungee jumping. Kde se vzala, tu se vzala, najednou se tam objevila také krásná Serafine, kterou naopak život omrzel. Skočila dolů a doufala, že tím všechno skončí. Andy ji zachránil, ale ona zmizela. Začal ji hledat a tím udělal první krok do pekla, které se otervírá každým úplňkem. Vlkodlak vyrazil z klece! (oficiální text distributora)
(více)Recenze (59)
Filmy o divokých psech jsou většinou zaměřeny na potoky krve, béčkový děj a jednoduchší efekty, ale tento vlkodlak mě zaujal tím, že má v popisku i komediální prvky. Kombinace, které by uvěřil jen málokdo, že? Děj je poněkud okatější, i když jde neustále kupředu, divák si může leccos odvodit. Zápletka se blíží a s ní i první efekty, které jsou pro rok 1997 typické. Humor, kterým je snímek prošpikován jako špíz je opravdu jedovatý a i toho největšího zachmuřilce alespoň na pár okamžiků dokáže vyvést z míry. Postupem filmu se vytváří jakýsi profil přicházejícího finishe, pokud počinu pana Wallera věnujete alespoň 50% své pozornosti. Snímek je dobře prostoupen moderní hudbou, která je typická pro mladší generace, ale za výtku bych tento fakt každopádně nepovažoval. Chvilkama jsem byl zklamán chabým scénářem, vše se nakonec v dobré obrátilo ve finálních scénách. Amerického vlkodlaka bych doporučil snad všem věkovým kategoriím a milovníkům jakéhokoliv žánru, jelikož jde o jakousi pouliční směsku... ()
Ze začátku jsem se skvěle bavil a vypadalo to, že i když to bříběhem moc neoslní, teda spíš vůbec, tak by z toho nakonec mohla vylézt slušná bláznivá komedie, jenže od poloviny film trochu zvážní a vytratí se vtipný situace a tim to přestává i bavit a přichází už jenom nuda a všechno to už jenom zhoršujou pěkně amatérský triky vlkodlaků a přeměny ve vlkodlaka. Zůstat to u žánru hororový komedie, tak to mohl být skvělý, ale takhle spíš slabší průměr a to jenom za tu zábavnou první část ()
Strašne ma to bavilo, i keď to bola viac komédia ako horor. Napríklad vidieť to na scéne, keď banda vvkodlakov naháňa hlavného hrdinu a v pozadí nám hraje nejaký americký neopunk, alebo v horšom prípade grunge. Film má odľahčenú atmosféru, čo síce uberá filmu na atmosfére, ale dostatok humoru to zachraňuje (tak čierny ako aj tínedžerský). Jedinou fakt otrasnou vecou je digitálny vlkodlak a následné scény s nočným videním. Niet nad klasické masky. ()
Nemôžme byť na tento počin príliš kritickí za triky, lebo vznikol v dobe, keď CGI ešte len pomaly napredovalo a skôr bolo doménou vysokorozpočtových snímkov. Tu sa rozhodli experimentovať a okrem klasických masiek vsadili na CGI a napriek tomu, že to nebolo najlepšie, na svoju dobu to ušlo. Film som si zhliadol po dlhých 23 rokoch v noci pred týmto komentárom a je pozerateľný stále. Samozrejme treba pristúpiť aj na kombináciu určitého humoru, ktorý ale pre tých, ktorý poznajú Amerického vlkodlaka v Londýne, nie je žiadnou novinkou. ()
Další z řady těch lepších vlkodlačích filmů, které jsem viděl i víckrát než jen jednou. Příběhově to nebylo špatné, ale filmu hodně ublížili samotné specialní efekty, které byli místy opravdu hrozné. Herecké výkony jsou hodně dobré, ale všem zde vládla představitelka krásné Serafine - Julie Delpy. Jako hororová komedie však tenhle snímek divákům nabídne několik opravdu nezapomenutelných okamžiků, které vás donutí si jej za čas pustit zase znovu. ()
Galerie (82)
Photo © 1997 Hollywood Pictures
Zajímavosti (3)
- Původně byl pro režii vybrán John Landis, který natočil snímek Americký vlkodlak v Londýně (1981). (Stocki)
- Cameo: režisér Anthony Waller si střihl strojvůdce metra. (Stocki)
- Film se natáčel od 18.června 1996. (Stocki)
Reklama