Recenze (118)
Bod obnovy (2023)
Pochvala za pokus přijít s něčím nápaditým a u nás netradičním. Akorát to odnesl scénář. Postavy a jejich repliky jsou prkenné, nudné a sterilní a celkově je to takové nezajímavé, bez jediného pamětihodného momentu.
Pád domu Usherů (2023) (seriál)
Škoda té utahanosti a bohužel již tradičního netflixáckého sociálního inženýrství. Mohlo to být o kus lepší, takhle se prostě některé díly a některé postavy museli protrpět, aby mohlo dojít na ty lepší.
Loki - Season 2 (2023) (série)
Loki je super postava, ale celá série je skutečně o ničem. Celé by se to vešlo do jedné epizody a o nic bychom nepřišli. A tím, že na konci začne hrát emotivně-dramatická hudba a najedou zpomalené closeupy, aby si fans rekli "ooo, to je husty", se to nezachrání.
Sandman - Domek pro panenku (2022) (epizoda)
Možná ještě jeden nebo dva homosexuálové a bude to perfektní, takhle tomu pořád něco chybí.
Banda - Berberské pobřeží (2022) (epizoda)
S každým dalším dílem téhle série mi víc a víc bijí do očí ty Starlight plastiky v obličeji. taková hezká holka to byla.
Doctor Strange v mnohovesmíru šílenství (2022)
Tři hvězdy spíš proto, že MCU laťka je už obecně nízko. Největší klady jsou Raimiho režie a Elizabeth Olsen. Největší mínusy jsou pár nesympatických postav, hromada vrhání světýlek a trapné zkratky typu "I love you", "use your power now", "I cant do it, you can do it"... No a ještě bych si dovolil poznamenat, že bez znalosti WandaVision (kterou vlastně v ČR legálně nelze vidět) divákovi dost utíká motivace Wandy a je více než vhodné si před samotným filmem pustit alespoň nějaký recap.
Batman (2022)
Není to čistých pět, ale ty drobnosti, co bych tomu vytknul nejsou nic hrozného. Zkrátil bych to o tu závěrečnou akcii na stadionu. Herci super, hudba úžasná, atmosféra skvělá - zvlášť po těch komiksových omalovánkách, které na nás chrlí. Scénář lehký nadprůměr, sice je to dějovější, než jakýkoli předchozí Batman, ale občas to tak nějak nehraje dohromady, jak by mohlo a mělo.
American Crime Story - Impeachment (2021) (série)
Tahle série si rozhodně zaslouží vyšší hodnocení. Její jedinou slabinou je asi téma, které není pro mnohé dostatečně atraktivní a je třeba přiznat, že sledovat nesympatické Lewinsky a Tripp vyžaduje trpělivost. Rok 1998 přinesl mnohé - zemřel Pol Pot či Frank Sinatra, Indie a Pákistán začaly šermovat vlastními jadernými zbraněmi, teroristé vyhodili do vzduchu budovy amerických ambasád v Keni a v Tanzanii a na trh se dostala viagra. Krom viagry však nic nepřitáhlo takovou pozornost jako "Monikagate". Celá řada je úžasně natočená a zahraná. Monika je prostoduchá tlachavá nána, Linda Tripp je nechutná zrádkyně, Bill Clinton úskočný obšourník a jeho žena Hillary nemůže nic než přihlížet jak se na ně valí katastrofa profesní i osobní. A celé tomu nasazuje korunu vyšetřovatel Kenneth Starr a jeho tým, kteří svým zdlouhavým a do detailu nechutným přetřásáním celé kauzy způsobí opak celého svého snažení a americká společnost nakonec omluvu svého prezidenta přijme a další sympatie mu neodepře. Z aféry zůstane jen podivná pachuť a otázka: Kde je hranice oddělující žurnalistiku či práci speciálního vyšetřovatele od pouhého šmírování nebo čenichání ve špinavém prádle zajímavých lidí? To vše v této skvělé sérii American Crime Story.
Vřískot (2022)
Největší horor je obličej Courteney Cox, té už asi nikdo a nic nepomůže. A zbytek filmu docela zábava, podobně jako předchozí díly. Nic víc, nic míň.
Papírový dům (Netflix verze) - Rodinná tradice (2021) (epizoda)
Finále asi za 3*, celkový seriál za 2*. Nechápu, že z tak atraktivního tématu udělají hloupou telenovelu a ještě ji vycpou neuvěřitelně nesympatickýma a labilníma postavama. Chytrý plán asi potřebuje hloupé postavy, aby se něco dělo, ale pak už to asi není moc chytrý plán:)