Recenze (1 019)
Žoldák: Legie zkázy (1998)
Tohle a dvoustý nejhorší film všech dob? Tak to ani náhodou. Sem se hodí více horších filmů, než je tento. Kurt Russell je ještě ve formě a atmosféra taky není nejhorší. To je snad poprvé, co se zdejším hodnocením absolutně nesouhlasím. Na hodnocení jsem kašlal, a podíval se sám. Kurt vůbec nevypadá na svůj věk, a trochu toho charizma u něj taky najdete. Musím trošku zdvyhnout hodnocení... proto 3.
Vanilkové nebe (2001)
Zklamání. Vynikající Cruise, kterého jsem málem nepoznal, nádherné ženské (Penelope Cruz, Cameron Diaz), skvělé dialogy, ale zastaralá hudba a otřesná režie. Cameron Crowe film nezvládl. Z podprůměru film vytahuje Jason Lee, jehož postava je asi nejlepší z celého filmu. Zklamání.
3000 mil na útěku (2001)
Správnej, pořádně adrenalinovej filmík. Vynikající herecké obsazení v čele s charizmatickým Kevinem Costnerem a Kurtem Russellem. Courtney Cox to sluší a sexuální scény jsou ehm... ;) ...netradičně zajímavé. Kevin Costner by měl točit víc takových filmů, poslední dobou upadá v zapomění (vyjímkou potvrzující pravidlo je Open Range), scénář je sice banální až na půdu, ale gagy a akce to vysoce vynahrazují. Na večerní sezení u tv dokonalé.
Věc (1982)
Skvělý film své doby u kterého se budete bát i dnes. Dokonce bych si dokázal představit pokračování. Alespoň že byla vytvořena počítačová hra. Doufám, že dle současného trendu nás nečeká remake.
Taxi (1998)
Ano, první díl byl a vždy bude nejlepší z celé trilogie. Neokoukaní herci, vytuněné autíčko a skvělý francouzský humor k tomu. Škoda jen dalších pokračování.
Taxi, taxi (2000)
Další průměr mezi francouzskými komediemi. Sice je tu pár dobrých scének a gagů, ale mě to neoslovilo. Celá série má sestupnou tendenci, doufám, že skončí u trilogie.
Zoolander (2001)
Takovou komedii jsem potřeboval vidět. Teď vím, že se i nyní dělají kvalitní a originální filmy za účelem pobavit. Jde o komedii u které nemusíte přemýšlet a která vás zároveň uzemní několika skvělými gagy. Při sledování zapomenete na všechny starosti. A o to tady jde - pobavit se a na chvíli zapomenout na to, co nás trápí.
Operace Corned Beef (1991)
Jedna z dalších pro mě průměrných francouzských komedií. Nadprůměrné hodnocení udržuje pouze Jean Reno, který neumí zahrát špatně. Takoví Návštěvníci, to je úplně jiná kvalitativní kategorie.
Francouzský polibek (1995)
Tento film má dvě obrovská plus. Meg Ryan a Kevin Kline. Meg Ryan si nedovedu představit v jiném žánru, ta se pro romantickou komedii narodila. Kevin Kline zase dokazuje, že dokáže zahrát opravdu kohokoli. Jedna z nejlepších romantických komedií.
Mission: Impossible (1996)
První dva díly série Mission Impossible mi trochu nesedly. Ethan Hunt postrádá jakékoli charisma, Jon Voight je snad nejhorší záporák v dějinách thrilleru. Sice potěší účast Jeana Rena, Vinga Rhamese či Marka Vašuta. To ale dokonalý film nedělá. Mně osobně se více líbil seriál.