Poslední recenze (1 583)
Gueules noires (2023)
Lehce nadprůměrný klaustro Horor z podzemí, kdy skupina horníků objeví tajemnou hrobku, ve které se nachází pradávná nestvůra z jiného světa. Škoda, že atmosféra nebyla více tísnivější a postavy jsou až moc nezajímavé, takže jsem vlastně ve finále fandil tomu zlu, které vypadalo fakt solidně. Dojde i na několik šťavnatých Gore scén - scéna s tlusťochem byla parádní. Každopádně, strach jsem během sledování nepocítil, ale ztráta času to určitě taky nebyla. Lepší tři. (130. hodnocení)
Duna: Část druhá (2024)
Dlouhý, jak týden před výplatou a vlastně se toho ani moc nestalo. Rozhodně na mě ale nepřišla únava, jako tenkrát u prvního dílu, padesát minut před koncem. Jasně, vizuálně opět perfektní, více akce a finále fakt pěkný, ale že bych měl po skončení mokro v trenkách, jako všichni ti z Duna fanklubu, tak to ani náhodou. Každopádně jsem ale rád, že jsem si na to udělal čas a na tu třetí část, se i docela těším.
Di Ambang Kematian (2023)
Velkopopovický černý Kozel, dorazil do Indonésie. Avšak nepřináší slast či potěšení, nýbrž utrpení, které zažít opravdu nechcete. Povedený, ďábelský Horor, s dobrou atmosférou, který jak už zde někdo napsal, strká mnoho euroatlantických, mainstream duchařin, hravě do kapsy. Nechybí krev, spousta lekaček, já se připosral hned u té první a všechny ty "sebevraždy" jsou dost kruté a zlé, bohužel jsou ale jen tři. Zajímavé bylo, že se příběh odehrává v průběhu dvaceti let. Happy end, se tu žádný nekoná, naopak. Bylo to celkem dost smutný zakončení. A já tu čtvrtou * dám, nebo snad už měknu ?! (22. hodnocení)
Poslední deníček (2)
Něco o mně
Ročník 91
Od dětství fanoušek Hororového žánru (díky dědo <3)
Vyrostl jsem na těchto filmech (VHS):
A Nightmare on Elm Street 5 (1989)
Můj první film z videopůjčovny - Halloween (1978)
Mé první vlastněné originální DVD - Cannibal Holocaust (1980)
= Gore - nahota - potoky krve - to je moje ! =
Mám slabost pro Low-Budget erotický krváky, Slashery, Horory z nemocničního či psychiatrického prostředí
Mám rád Horory původem z : Francie, Itálie, ze Španělska, Austrálie, Mexika, USA, Jižní Ameriky (Brazílie, Argentina, Chile ...)
Nemusím Horory z : Anglie, Kanady, ze severských zemí (Švédsko, Finsko ...)
Nejméně oblíbený subžánr - duchařina
Nemám rád v Hororech - přehrávající haranty
Mé heslo - na Horory se dívej v noci, za tmy. Ne při obědě s mámou !
Největší Hororový tragéd - LIVINGDEAD
Z koho mi je na blití - z lidí, co sledují Kinoripy
Něco z mé oblíbené hudby - #1 - #2 - životní sen - #4 - #5 - #6
Mimo Hororový žánr, se rád podívám na Marvel, DC a jiné kino Blockbustery - u těchto filmů si většinou náramně odpočinu. Mým největším miláčkem, je Jason Statham, se kterým jsem viděl všechno a jeho filmové novinky, jsou v mém hledáčku na prvním místě. Akční pecky jsou v oblíbenosti u mě, hned za Hororem. Nedělá mi samozřejmě problém, se dívat i na jiné filmové žánry, záleží na situaci a náladě
Filmy sleduji pouze ve Full HD, v originálním znění. Výjimkou jsou starší, méně známé Horory, tady zkousnu, když je to ke stažení pouze v HD
ČSFD aktivněji používám od roku 2017/2018
Za případný bod děkuji ! Topku uživatelů už mám FULL, alespoň co se do 20. místa týče a z 99% si přidávám pouze Hororové fanoušky. 2x do roka, provádím očistu a neaktivní (12 měsíců) uživatele mažu.