Recenze (18)
Bratrstvo nesmrtelných (2021)
No dlouho jsem nevidel takovou blbost;)
Bod obnovy (2023)
Půl roku jsem plánoval, že na tohle zajdu do kina a doufal, že to bude stát za to. A vůbec jsem se nezklamal. Nejsem fanda Českých filmů poslední dekády, ale tady jsme konečně vyšli z komforní zóny tuctových našich veseloher a filmů ze života a natočili něco co má potenciál. Za mne skvělej Cyberpunk film u kterého si řikáte sakra proč jsem šel na film s dabingem? Pač nevěřite, že jste na Českém filmu...
Rachel Stoneová: Sázka na Srdce (2023)
no za mne strasna srac....
Černé zrcadlo - Série 6 (2023) (série)
No musim rict ze od IV. serie to jde do peknych sr..
V měsíčním světle (2019)
Škoda toho hloupého zpracování...
Maják (2019)
Co to kua bylo?
Kde jsem doma (2020)
Jsem velky fanousek spanelskych thrilleru, ale tohle je bohuzel slabota...
Vlkochodci (2020)
Chci at mě kousne vlčice noci!!!!
Tenet (2020)
Nolan se stim nemazlil dal do gulase Pocatek, Memento, Dokonaly trik, Interstelar a vznikl Tenet. Ne proste se na to budu muset podivat jeste jednou a pak upravit hodnoceni pac sem v kine prestaval spoustu veci pobirat a stihat anebo to jen už prostě bylo moc.
Avengers: Endgame (2019)
propriste kdyz budete cestovat casem a zabijete se nic se nestane...:-)