Poslední recenze (23)
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Remake "Star Wars IV" který nikdo nepotřeboval, ale vyloženě neurazí.
Star Wars: Klonové války (2008)
Slabší začátek slibného seriálu.
Rhett and Link's Buddy System (2016) (seriál)
Rhetta a Linka mám poměrně rád (převážně jejich show GMM). Tento seriál je počin trochu bláznivý. Celou dobu mi něco připomínal, marně jsem vzpomínal oč by mohlo jít, jednou mi v hlavě sepnula podobnost s mým oblíbeným Mighty Boosh a už jsem se jí nezbavil. Jak sami tvůrci říkají, tak se MB nechali inspirovat a lze to vidět. Ačkoliv rozdílné a hlavně "americké" pořád velmi dobře stravitelné a hlavně úsměvné.
Poslední deníček (1)
Rekonstrukce profilu
Po dlouhé době jsem si řekl, že se zaměřím na správu mého csfd profilu a hodnocení, které mi doteď sloužilo jen jako emocionální výlevna a zkusím ho zpraktičnit (abych se podle něj opravdu mohl rozhodovat na co se příště podívat) aby reflektovalo co jsem doopravdy viděl (a pamatuju si) a trochu zobjektivnit své hodnocení u některých "guity pleasure" záležitostí a zase na druhou stranu trochu zesubjektivnit hodnocení u některých "main stream" záležitostí. Spoustu hodnocení odstraním a podívám se na zmíněné kousky znovu. Spoustu toho co jsem zanedbal doplním!