Recenze (78)
Kašlu na lásku (2003)
Pobaví, ale nenadchne. Chvilku super, chvilku dost hluchá místa. Kladně hodnotím výtvarné pojetí. A Ewan McGregor je tu vyloženě k sežrání:-).
Malá mořská víla (1976)
Mně se u téhle pohádky stává, že tak nějak doufám, že to nakonec dobře dopadne, i když samozřejmě vím, že to je blbost. Jak kvete moře už většinou nevidím, protože bulím a bulím. Nádherné kostýmy, nádherná hudba, skvělí herci. Půlnoc tmavá, zvony znějí...
Proč bychom se netopili (2009) (seriál)
Docela jsem se na seriál těšila a to byla nejspíš chyba. Třeba se to ještě rozjede, ale nemyslím. Kupodivu mi tam nejvíc sedí Vaculík a Kostková, ostatní jsou takový prkenný, hlavně ty další holky nějak nemůžu strávit. A Rašilov je taky případ, takovýho blbečka bych nechala hned v prvním kempu. Pobavily mě předpotopní stany a taky bramboráky - jak vozí ty brambory, vejce, mouku atd. by mě fakt zajímalo:-).
Vikingové (1999)
Pro mě nejlepší Banderasův film. Bavil mě tak, že jsem mu ochotna odpustit i ty příšerné kostýmy. Působivá atmosféra, krásná hudba Jerryho Goldsmitha, charismatický Vladimir Kulich, výborně natočené bitevní scény. Svým pojetím se dost vymyká z většiny amerických dobrodružných filmů, takže chápu tu vlnu odporu, ale pro mě je to plus navíc:-).
Hříšný tanec (1987)
Nemůžu dát nic jiného. Ještě jsem nezapomněla, jak jsem v pubertě stála fronty na lístky a kolikrát se na mě ani nedostalo. Jak jsem sháněla písničky a s kamarádkama se učila mambo. Tohle je prostě kousek mého života:-). A dodnes jej považuji za jeden z nejlepších tanečních filmů.
Krakonoš a lyžníci (1980)
Tenhle film miluju. Nádherná atmosféra, krásná hudba - pohlazení na duši.
Třetí princ (1982)
1* za nádhernou Libušku Šafránkovou, 2* za mužného Pavla Trávníčka (kam se hrabou dnešní princové), 3* za charismatického Jiřího Bartošku, 4* za Adršpašské skály a 5* za tu úžasně tajemnou atmosféru. Po Třech oříškách moje nejoblíbenější pohádka. 100%
Tanec s vášní (2000)
Já prostě miluju tanec, balet zvlášť. A tady ho bylo hóóódně. KRÁSA.