Recenze (78)
District 9 (2009)
Nejdřív jsem dala hvězdičky tři, ale čím o tom víc přemýšlím.... První půlka mě jenom nudila, druhá už mi přišla jako totální blbost, ale je fakt, že jsem se u ní zase zasmála:-). Já jen vím, že až si za rok na film vzpomenu, vybavím si jen to kočičí žrádlo.
Sněžná noc (2009) (TV film)
Výborný Vladimír Dlouhý! Jitce Čvančarové to sice moc slušelo, nicméně měla jsem dojem, že si s tou rolí neví rady a v projevu hodně pokulhává za ostatními herci.
To nevymyslíš! (2005) (seriál)
Jedna za jeden příběh s Liškou.
Poslední tanec (2003)
Tanec úchvatný, děj horší a český dabing naprosto příšerný.
Proroctví (2009)
Slabší průměr, možná bych nehodnotila tak nízko, ale ten film mě strašně zklamal. Čekala jsem o hodně víc. Začátek se vyvíjel slibně, jak se tam objevili mimozemšťani šlo to pomalu do kytek a ten příšerný kýčovitý konec tomu nasadil korunu.
Ztracený princ (2008) (TV film)
Škoda přeškoda ubohého scénáře. A taková to mohla být krásná pohádka. A toho prince snad ani nemohli myslet vážně.
Křišťálek meč (2007) (TV film)
Co to zase mělo být?
Chaloupka na vršku (2006) (seriál)
K tomuto večerníčku dodám snad jen - No konečně! :-)
Zkrocená hora (2005)
Mám prostě dojem, že ten film je oslavován jen a jen kvůli tématu, kterému se věnuje. Nějak mu to nebaštím. Na mě zapůsobily jen nádherné záběry přírody.
Pátek třináctého 2 (1981)
Možná tím, že jsem ho viděla moc brzy po jedničce, mi přišel strašně nudný a předvídatelný.