Recenze (78)
Ztracená brána (2012) (seriál)
Třikrát jsem se těšila na nedělní večer, což se mi fakt často nestává:-).
Ve stínu (2012)
Filmu sluší velké plátno, vychutnáte si krásnou práci kamery. Pomalejší tempo mi tu naopak sedělo, příjemná změna oproti většině dnešních snímků, atmosféra mi připomíná staré dobré české detektivky. A Ivan Trojan je opravdu Pan herec.
Zrození Planety opic (2011)
Když je film založený na tom, že opice ve výzkumáku je březí a nikdo o tom nemá ani tušení, tak k tomu už prostě není co dodat. Navíc to šimpanzí mimino bylo naprosto příšerný, říkejte si o efektech, co chcete.
Prometheus (2012)
Jsem si vědoma, že čtyři hvězdy dávám pod dojmem z kina. U tv bych asi tak štědrá nebyla. Myslím, že by filmu prospěla jednodušší dějová linie. Je to nějaké zbytečné přeplácané a to se raději nepitvám v nesouvislých souvislostech. A na to, že se vědecké výpravy za miliardy vždy účastní i naprosto vyšinutí idioti, si už pomalu zvykám:-).
Dešťová víla (2010)
Achjo. Doby charismatických Měsíčníků, Větrníků a Mrakomorů jsou nejspíš definitivně pryč. Nahradily je příšerné karikatury bez emocí, bez výrazu, hlavně že s audiovizuálními efekty. Také mám dojem, že štáb se prostě chtěl podívat na Island - sice krásné, ale zbytečné záběry. Navíc mi záporné postavy byly mnohem sympatičtější než kladné. Chválím hlavně pana Donutila, díky němu jsem vydržela do konce.
Andělská tvář (2001)
Mám ráda pohádky a mám ráda výpravné romantické filmy (myslete si o tom, co chcete). A asi mě zde uhranul Jiří Pomeje ;-).
Tajemství staré bambitky (2011) (TV film)
Chvilkama vtipná chviličkama trapná oddychovka.
Záhada Blair Witch (1999)
Parta blbečků, kteří jsou nejspíš poprvé v životě v lese :-). Ale neupírám hororovou atmosféru.
Expozitura (2009) (seriál)
"Jak není něco z USA, tak se to pánům nelíbí..." Kdyby tam místo Vágnerové pobíhala Evangeline Lilly a místo Zedníčka třeba Terry O'Quinn, tak si z toho všichni ti odpadáři tady sednou na zadek. Nepřestane mě udivovat, jak se vždy šmahem odsoudí seriál jen proto, že je český.
Unaveni sluncem (1994)
Nádhera, nádhera, nádhera.