Poslední recenze (138)
Grimm (2011) (seriál)
Tahle parta mi bude chybět...
Letadla 2: Hasiči a záchranáři (2014)
Pruda o něco menší než jednička (Fire and Rescue je rozhodně zábavnější a akčnější). Nejvíc potěšil Thunderstruck.
Muži na stromech (2006) (seriál)
Muži na stromech aneb jak měšťanda Marin Frist v zapadákově (v krásném zapadákově) na Aljašce ke štěstí přišla. Ne, není to výsměch...šablona je to moc příjemná a ze začátku má seriál neskutečnou jiskru a baví. Ale postupem času se to, proč se vám seriál zalíbil vytrácí. Mnohdy pomatení a nesmyslné chování postav, které se vám na začátku líbilo a připadalo vám směšné se přehoupne v něco naprosto nezajímavého. Přesto příjemná oddychová záležitost a váhám, zda dát silnější tři nebo slabší čtyři. Ať tak nebo tak, pro mě co se týče partnerského vztahu určitě nejlepší Jane a Sam alias pluhař.