Recenze (5 360)
Dvě ďábelské oči (1990)
Pomalé, vyslovene postavené na základoch mystických príbehov. Ďalší, "ukážkový" počin z 90´rokov, ktorý omnoho viac ťažil zo svojho "nápadu", než zo samotnej realizácie. Stále je to však sledovateľná "jedno-hubka", ktorej dianie si zajtra nebudem pamätať ..
Boží armáda (1995)
"misterz" kápol Božskú. Námet i vizuálne spracovanie, typické pre 90 roky. Nadšenie však už v dnešnej dobe tento snímok nevyvolá. Nato je príliš "obohraný" bez akéhokoľvek popudu emócii. Presto všetko, dalo sa ..
Černé zrcadlo - Muži pod palbou (2016) (epizoda)
Samotný priebeh story nijak výnimočný. No tá pointa a podstata ukrytá v tomto príbehu, tá je až ukážkovo zarážajúca. Vymývanie mozgov, nie len v armáde, ale i formou médií, je v dnešnej dobe silnejšou zbraňou, než jadrová hlavica. Neskutočne lži sa šíria takmer všetkými spravodajstvami, až ma prekvapuje tá tupota a primitivizmus ľudí, čo dokážu toto nie len vnímať, ale tomu ešte aj veriť. Ja som naozaj zvedavý, kedy sa všetci “zobudia” ..
Černé zrcadlo - DJ na odstřel (2017) (epizoda)
Nesmierne originálna “Love Story”, berúca si na paškál, hľadania celoživotného, ideálneho partnera. Ja len osobne dúfam, že niečo obdobné v budúcnosti nehrozí, lebo tento príbeh je v danej podobe vyobrazenia, doslova “hororom” na počkanie.
Smrtící parazit (2009)
Veľmi milo prekvapený. Absolútne som neočakával, že sa bude jednať o tak slušnú sci-fi záležitosť, ktorá najmä vďaka príbehu, a tým kde sa odohráva, pripomína úspešný “The Thing”. Samozrejme, jeho kvalitu v žiadnom prípade nedosahuje, no rozhodne sa nejedná o žiadny tragický pokus, ktorý by vyslovene nudil.
Phantasm (1979)
Naj-zábavnejšie na tomto horore, sú tie 5 hviezdičkové hodnotenia, inak absolútne priemerná, vraj "kultová" záležitosť, ktorú si "Carnifex" s kľudom gentlemana mohol odpustiť. Každopádne, stále lepšie sledovať takúto nijak mimoriadne zaujímavú "nudu", ako čo i len vnímať tele-ráno na "TV Narkóza" či pre-afektovaného Puskailera na Joj. "Tretia rana" z milosti jak hrom ..
Doktor Smrt (2010) (TV film)
Vzhľadom k nastolenej téme, nesmierne kontroverzný film. Množstvo hlbokých myšlienok i úvah dvoch rozdielnych názorov, ktoré nútia zamyslieť sa, čo je správne a čo nie. A presne pre tieto dôvody, splnil "Doktor Smrť" svoju úlohu ..
Černé zrcadlo - Krokodýl (2017) (epizoda)
Vďaka rozuzleniu, jednoznačne najabsurdnejšia epizóda zo všetkých častí, všetkých sérii. Tak za vlasy pritiahnutý záver, to snáď ani nie je možné. Každopádne, najmä vďaka nemu, má samotná epizóda svoje osobité čaro.
Černé zrcadlo - Arkangel (2017) (epizoda)
Obrovský potenciál, nedotiahnutý do vytúženého rozuzlenia. "Keby" bol záver v podobe satisfakcie, ktorá by sa otočila voči matke, dal by som hádam aj 5. Takto mi neostáva nič iné, ako len "lamentovať" nad rozliatym mliekom. Fakt ŠKODA ..
Mr. Dentonn (2014)
Za mňa nie, a to najmä z jedného jediného dôvodu. Za 7 minút som sa okrem snaživej atmosféry, nedočkal takmer ničoho, čoho by som sa z pohľadu horor žánru mal, pričom tento kraťas, rozhodne nie je jeden z “naj” vo svojej kategórii. Ako fantasy rozprávka pre najmenších priemer, ako horor, slabý podpriemer. Zaléží však natom, čo v ňom vidíte. Očakávania boli zrejme priveľké ..