Recenze (111)
Vůně ženy (1992)
Jeden, z těch mála nezapomenutelných filmů, co ještě byly filmy.
Zaklínač: Pokrevní pouto (2022) (seriál)
Už běžte s těma zahušťovačema čokolády do prdele!
Osvobození (2022)
Hmmm, propagaci HKRDTN už udělal líp magor z videopůjčovny. https://www.csfd.cz/film/294824-nespoutany-django/prehled/
Holčičky (2022) (pořad)
O co se ta PIČA snaží??? Celebrita!!! Měla by se odstěhovat i s tím blbem Soukupem. Hanba!!!
1899 (2022) (seriál)
Začátek zajímavý, ale jak ve druhém díle na sebe vyletěli ti teplometi, končím. Už mě nebaví v každém výtvoru od netflusu sledovat propagaci BFLMPSVZLBQT.
Tlusťoch (2020)
Kdyby toho malého zmrda na konci sundal, bylo by to za 4*
V obležení (2021)
55%?Jste se všichni posrali v kině nebo, co?
Pig (2021)
Hmmm, konečně něco, kde Nicky zase po Leaving Las Vegas hraje.
Hubieho Halloween (2020)
Protože jsem čekal, že to bude píčovina ve stylu Adama Sandlera, přepálená, chvilkama trapná, jsem spokojen. Pořád lepší, než Thunder Force. Tam nefungovalo nic, jen to bylo trapné a nudné.
Plačící muž (2014)
Joo, Korea a její filmy....