Oblíbené seriály (10)
Teta (1987)
Výjimečný rodinný seriál, který má vše, co je třeba: nápaditý scénář, výborné herce, nádherné lokace, pěknou hudbu a - v neposlední řadě - poselství. Opravdu vydařený mix retra a pohádky, legrace i dojímavých momentů. Dietl a Jakubisko odvedli skvělou práci. Škoda nepovedeného českého dabingu.
Sherlock (2010)
Mrzí mě, že nemůžu udělit šest hvězd. Žádný jiný seriál mě od pradávných dob Twin Peaks tak nezaujal a nenadchl. Zmínil se tu už nekdo o výborném českém dabingu?
Případy 1. oddělení (2014)
Naprostá špička ve svém žánru.
Okresní přebor (2010)
Fotbal mě absolutně nezajímá, ale Ópéčko mě dostalo. Super humor, naprosto dokonalý casting, který m.j. rehabilitoval Sobotu jako herce a potvrdil kvality Vetchého a Kikinčuka. Úroveň jednotlivých dílů sice dost kolísá, ale celkově je to opravdu nadprůměrná záležitost. Naprosto mě nadchnul díl s I.Trojanem jakožto novým trenérem-rádoby drsňákem. Při 11. dílu - "Konvoj" - jsme řvali smíchy od začátku do konce. 12. díl byl naopak propadák. Budu stejně první, kdo si to půjde koupit na DVD, pokud to bude vydáno. A taky se těším na celovečerák.
Byli jednou dva písaři (1972)
Nestárnoucí klasika, kde se mi líbí i Sovák, který jinak nepatřií k mým oblíbencům.
Verdi (1982)
Suverénní ve všech směrech. Klobouk dolů.
Svět pod hlavou (2017)
Povedený kousek.
1890 (2017)
I když vidím nedostatky, které to má, nevšímám si jich, protože to má mnohem víc předností - tenhle seriál mě prostě hrozně baví. Super obsazení, krásný vizuál, podmanivý titulkový song.
Mladý papež (2016)
Wow! Panebože! Nejlepší seriál za posledních hodně let!