Oblíbené filmy (10)
500 dní se Summer (2009)
Jeden z mých nejoblíbenějších filmů. Je plný nápadů, všichni skvěle hrají a celé to doplňuje úžasný písničkový soundtrack.
Láska nebeská (2003)
Velmi milá a příjemná romantická komedie, plná britského humoru, která vskutku (i přes zimní atmosféru) zahřeje. Doporučuji také zhlédnout vynechané scény, ta s Liamem Neesonem a erotickými stránkami Claudie Schiffer, nemá chybu.
Gladiátor (2000)
Velmi povedený velkofilm, který historickou přesnost nechává daleko za sebou. A co? Hlavně, že je to (po čertech dobrá) zábava.
Tenkrát na Západě (1968)
Perfektně natočené, od všech skvěle zahrané a hlavně doprovázené nezapomenutelnou hudbou. Tenhle film se musí líbit i zarytým westernovým odpůrcům.
2001: Vesmírná odysea (1968)
Film, na rozdíl od knížky, nepodává žádná vysvětlení. Ta si musí najít každý sám. A ano, je to dlouhé, skoro se tam nemluví, ale záběr na tančící lodě, jež doprovází hudba Johana Strausse je úžasný. Je to také snad jediné sci-fi, kde se při záběrech z vesmíru neozývají žádné zvuky, což je po fyzikální stránce více než správné.
Interstellar (2014)
Veřejní nepřátelé (2009)
Americká 30. léta mám rád. A ačkoliv tento film není bez chyby (rušivá, roztřesená kamera), mne si získal. A Johny Depp hraje skvěle.
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Bezchybný film. Od dialogů počínaje, přes herce až po zvuky konče. Scéna s burgrem je skvělá, stejně jako ta se "skladem mrtvech negrů" a stejně jako všechny ostatní. Prostě ideální kandidát na 5*
Vetřelec (1979)
Napínavé od začátku až do konce.
Vetřelci (1986)
Nemyslím, že se dá původní vetřelec srovnávat s tímto. Každý režisér použil rozdílný přístup a každý z těch dvou filmů vyniká v něčem jiném. Zatímco jednička sází hodně na budování atmosféry, dvojka vsadila na akci.