Recenze (154)
Vědma (2023) (seriál)
Velká reklama, dělali z toho kdo ví co, ale velká blbost...
Reaptown (2020)
Když pojedu vlakem ČD zažiju větší horor než při tomto stupidním filmu, kde hlavní postava jenom chodí...
Půvabné dívky (2022)
Nigerijská kinematografie nebude můj šálek kávy, režisér byl asi na drogách, kameraman zřejmě také s scenárista to psal někde z té jedné lodi, co byla ve filmu.... Posledních 30 minutu bylo nejlepších...
X (2022)
Hodinu nic, pak sex dohromady 200 let starých lidí, což bylo fakt ujetý, nějaké zabíjení... 80ky jsou zpět...
Xtremo (2021)
Španělský mix Johna Wicka a Dominica Toretta funguje na jedničku a jeden z výborných akčínch filmů...
Téměř dokonalá tajemství (2019)
Na Němce fakt dobrý....
Avantgarda (2020)
Až na ty digitální efekty slušná a zábavná jízda...
The Call (2020)
To nebyl žádný horor, spíš parodie na něj... Hodně slabý...
3Bobule (2020)
Za mě zklamání... Bylo to takové nemastné, neslané... My neumíme udělat dobré pokračování...
Trauma (2017)
Los stupidos z Chile...