Recenze (122)
Kouzelná země skřítků (1999) (TV film)
Není to ničím objevné, ani kvalitní, ani já nevímco, ale je to o skřítcích a působí to tak neskutečně irsky, že míň než čtyři tomu nemůžu dát. P.S.- mám slabost pro ty hlavy zrzavý
Nemocnice na kraji města po dvaceti letech (2003) (seriál)
Je to rozvleklé, pomalé, o ději se jenom mluví, vše se odehrává mezi díly. Zatímco první série "nemocnice"mi běžela jako kulisa, tato slátanina už neběží vůbec.V pondělí televizi vypínám těsně po zprávách o počasí.(Tam se aspoň něco děje...)
Fany (1995)
Jako malá (teda menší...)jsem si u toho pobrečela, taky proto, že téma mentálně postižené sestry se mě osobně dotýká, ale s odsupem, když to hodnotím jen jako film, líbí se mi čím dál míň a míň.......
Fantom Paříže (2001)
No, jakožto veskrze povrchnímu člověku mi mnohdy stačí jen nádherná a originální vizuální stránka věci a krásně znějící francouština a Depardieu a ta pointa, protože mě překvapila.
eXistenZ (1999)
Ten příběh má tak složitou struturu, neustálé probouzení, připojování se apod....že si nejsem jistá, jestli bych to pochopila i kdyby mi to někdo vysvětlil.
Eva tropí hlouposti (1939)
Proč už se netočí takový filmy????
Emma (1996)
Ať je to seberomantičtější....Ty šaty, ten jazyk, ta hudba, to pokrytectví....Nádhera.
Divoké kočky (2000)
To byla blbost.Slátanina.Proč???
Čert ví proč (2003)
Mě už ten Liška, co hraje jenom a jenom idioty fakt nebaví. Opravdu ne. Zato ďábel Csongor Kassai byl úchylák jaksepatří.
Čarodějky (1996)
Byl tam nadhled?Jestli jo, tak byl dobře ukrytý.