Poslední recenze (1 416)
Případy 1. oddělení (2014) (seriál)
Navázalo na to nejlepší v české kriminalistické seriálové tvorbě a vytvořilo své vlastní fungující univerzum a tradici, která se zejména svou třetí sérií zapíše zlatým písmem. Good Job.
Devadesátky (2022) (seriál)
Dobrá práce, co se týče roviny kriminalistiky. Jinak si nemůžu pomoct, ale vztahy a postavy jsou na mě moc ploché, a ten pocit přetrvává už z Případů 1. oddělení. Všichni jsou předvídatelní, chovají se až roboticky, scénář jim ani nic jiného neumožňuje. Jsou sice dobře zahrané, ale jako by byly schematickými bytostmi z Arabely a i tam je to, navzdory tomu, že jde o pohádku, celé uvěřitelnější. Každopádně, kde jde o samotné vyšetřování, je to pecka, výborná práce, tyhle procesní detaily mě baví. Žádné zdržování, nikdo po sobě neřve, v klidu. Chybí mi už jen Dustin Hoffman, Robert Redford a trochu té scénaristické invence co do vývoje charakterů a jejich vztahů. Že se režisér snaží na maximum, o tom žádná.
Godzilla x Kong: Nové impérium (2024)
Kdykoliv raději pětkrát po sobě combo Království na Planetě opic a Godzilla Minus One, než toto kdykoliv jakkoliv znovu. Ve srovnání s Planetou opic je ten digitál opravdu ošklivý a patří spíše do sekce Kids na Netflix u mezi to zapadlé někde dole vzadu. Celý herecký ansámbl s celým filmem od A do Z je na zlatou malinu.