Recenze (78)
Mizerové navždy (2020)
Nic moc Míša Chyběl a moc !Akce slabota humor slabota celkově slabý ! Miluju 1 a 2 todle jim nesahá ani po kolena to se zaseklo někde u kotníku! 2 * za hlášku souložit s čarodějnici bez gumy se vážně nevyplácí a za Lawrence s brejlema ! Ufňukaná krimi nerozumím proč to tu skoro všichni nadhodnocují ?!
Stáhni a zemřeš (2019)
Hrozný strach sem měl jen s toho že to utrpení nikdy neskončí!!! A ten finální bubák ten je fakt děsnej magor s hadrem na podlahu od krve na ksichte ,tak to sem strachy sral maggi !!!
6 underground: Tajné operace (2019)
Sracka Bay us asi bude točit jen sracky?A to sem ho považoval za boha akčních filmů! Těm dnům je ale bohužel nenávratně konec!
Terminátor: Temný osud (2019)
Nevím T2 je T2 tohle je takoví neslaný nemastný chybí koření!Takový ulítaný,uběhaný a ty holky co to do prdele je ! Proč dneska serou všude holky na místo starých dobrých akčních hrdinů hochů !Mohlo to bít super ale to to rozhodně není !! Přístupnost od 15 let to je vtip!Slabej čajíček pro děcka !!!
Rambo: Poslední krev (2019)
Nejlepší Rambo ze všech Sylvester Stallone je Bůh !!!Ta kovej poctivej akční nářez dokáže natočit a odehrát jen Sly .!!!
Plán útěku 3 (2019)
Sračka !!Doufám že si 2 a 3 Stallone vybral svou slabou chvilku a už nás bude zásobovat jen a jen kvalitními filmy jak jsme u něj zvyklý !
Všechno bude (2018)
Jak může tahle sračka dostat 71% za mě - 71% neskutečný odpad !!!
Kořist (2019)
Skvělý film já se bavil napínavé od začátku do konce !!! Za mě super doporučuji !!!
Shazam! (2019)
Hrozná blbost !1 hvězda za pár dobrých hlášek.
Úniková hra (2019)
Strašná sračka!!!