Recenze (1 878)
Komuna mé matky (2011)
Televize je mor, ale zas kde koukat na Toulavou kameru, snad ne na netu.
Naboso (2014)
(2-3, nevim, zívám)
Odpad město smrt (2012)
Nostalgie po Prkmdv. V rámci možností Hřebejka asi ok, ale to to nemohl točit někdo míň normální? (3,5*)
Cream (2016)
Samozřejmě hanbapravdivý a tak + Davidovo omalovánky klasicky vkusný. Zároveň ale celkově dost pro masy. Musim se podívat, jestli se od dob Saláta, Jerryho a spol. nevydal nějakym špatnym směrem neboco. Nedejbože dospěl.
Marnie (1964)
Některý ty scény živě vidím na Festivalu otrlého diváka.
Vetřelec: Covenant (2017)
Nemůžu se rozhodnout, jestli je horší tohle, nebo Prometheus a ani nad tím nějak nemám chuť přemýšlet. Prometheus měl začátek, tohle má Davida, no. Konečný hodnocení stejný. Slovy kolegy na předpremiéře v Lucerně: "Jestli další díl nebude komedie a nebude to točit del Toro, tak už na to seru." Teda točit to může kdokoli asi už.
Prometheus (2012)
Ridley Scott nesere, jinak by si ten scénář vzal aspoň jednou s sebou a třeba by si i všimnul, že lepší příběh by natočil podle toho, co mu plave pod půlkama. 2,5* nahoru za to, že někde hluboko v (k)análu je zanořený docela dobrý námět & obrázky.
Hellboy (2004)
Kroenen ♥ ... Jestli ještě není rule 34 s ním a Abem při DP, s dovolením bych se toho ujala.
Bojovník (2015)
Vždycky je vtipný, když někdo dá peníze a režisérskou stoličku dítěti. Vlastně neni.
Křížová palba (2016)
Jednoduchý, příjemný, mazlivý. Škoda těch dvou výstřelů, který už byly navíc (a úplně mi rozbily pětku, kterou jsem do tý doby šťastně žmoulala v ručičce). Rozhodně do šuplíku na víc zhlídnutí.