Poslední recenze (6)
Zlodějka knih (2013)
vadi mi postava "vypravece" a celkove absence pointy pribehu, ale i presto 75%
Útěk z vězení (2005) (seriál)
1. serie genialni, 2. jeste ujde dalsi uz jsou naprosto priserny, ale zjistil jsem to, az kdyz jsem to videl podruhe, poprve se mi to libilo cely.
Velká ryba (2003)
Nadherny, dojemny, prijemny, roztomily, dechberouci a s fenomenalnim zaverem! Ma TOP10 jista, mozna i TOP3 :)