Poslední recenze (88)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Za mě rozhodně jedno z nejlepších anime, co jsem za poslední dobu viděla. I přes to že mě občas rozčilovalo, že postavám trvá dvacet minut, než se konečně rozhoupou něco udělat, užila jsem si to na plno. Přes víkend jsem stihla 25 dílů a objednala si knihy a teď se modlim, za další sérii. Úžasná animace, napínavé až do konce a žádné hluché charaktery a tak to má být. Prostě 5 hvězd a ani jsem se nemusela rozmýšlet. A jedna z hvězd rozhodně za soundtrack, který už mám v mobilu.
Deadpool (2016)
Už od prvního traileru jsem věděla, že jdu na ujeťárnu, ale dostala jsem něco ještě lepšího. Deadpool je prostě borec, co masakruje okolí a ještě u toho stíhá mít hlody jak prase. Je to sprostý je to nechutný a je to naprosto dokonalý. V podstatě ani nechcete vědět, jak film dopadne nebo co se tam děje, prostě jen čekáte, co za perly z hlavního hrdiny zase vypadnou. Narážky na reálný svět mě prostě dostávaly do kolen a já se celý film nenudila a zasmála jsem se víc než na jakémkoliv filmu za posledních pět let, takže lidi seřiďte si koule, poupravte prsa a hurá na Deadpoola do kina!
Lucifer (2016) (seriál)
Jo jo a jo, poslední dobou jsem nenarazila na seriál, který by se mi po pilotu tak moc líbil a byla jsem rozhodnutá ho sledovat. Lucifer je naprosto úžasná, rozkošná a vtipná postava a já si ho okamžitě zamilovala. S tímhle chlápkem bude pekelná prdel :-D