Poslední recenze (74)
Sedm dní v pekle (2015) (TV film)
Absolutně fantastické! Parádní nápady slepené naprosto nepředstavitelným způsobem. Jsme rád, že sem na ten film narazil. Je to pár minut skvělé zábavy. Byla to paráda a pokud nevadí sexistické narážky, parádně si film užijete.
Lucifer (2016) (seriál)
Začátek první série byl pro mě trochu pomalý. Dost jsem se pral, zda sledovat dále. Sem tam jsem si ale pustil další díl a postupem času jsem se prokousal k dalším a dalším. Mr. Morningstar, ani mnoho dalších postav mi ale k srdci zatím nepřirostlo. Na druhou stranu jsem rád, že děj není moc komlikovaný. Hezky se skoro vše v jedné epizodě vyřeší a můžeme se v klidu vrhnout na další. Uvidíme, zda se i druhá série bude odvíjet stejným tempem a pomalu a věcně eskalovat.
Kronika rodu Spiderwicků (2008)
Na to, že je to vlastně pohádka pro děti, i já jsem si v tom našel to své. Fantasy podobného ražení mě vždy uchvátí a toto zpracování je dle mého názoru velmi dobré. Celková atmosféra občas zabředává do patosu, ale neplno to na druhou stranu vyvažují nápady, které mě velmi zaujímali. Není to film pro každého, ale Já mám Spiderwicky rád.
Poslední deníček (2)
Filmová výzva 2015/2016 a první filmová výzva vůbec
Výzva připravena od dav110. Zdá se, že nemám lehký úkol, páč jsem na film dosti vybíravý a například watchmeny jsem již asi dvakrát nedokoukal, tak uvidíme jak si povedu. Každopádně děkuji, tady jsou:
Mafiánovi ***
Sledování ****
Truman Show *****