Recenze (24)
Super-Blb (2022)
Pár scén bylo půjčených ze suprhrdiny, ale musím ocenit, že humoru bylo sice víc poskrovnu, ale za to byl sofistikovanější, děj propracovanější, zápletka zajímavá a přitom skvělá parodie na DC a Marvel.
Potvora (2017)
Myslím že takovou ženskou má ve svém životě každý a film velmi přesvědčivě ukazuje proč se takovým ženám vyhnout. Zpracování Potvory je navíc tak děsivě realistické, že nejen že s tím autor nejspíš má buď osobní nebo alespoň blízkou zkušenost, ale že by se film měl vysílat v rámci prevence zkažených životů hodných blbečků. Občas mi připadalo, že se dívám na umělecké zpracování svého posledního vztahu až mi z toho bylo místy špatně.
Démon zatracení (2019)
Film mi připadal jako vykradená Jaga. Košmar ťomnogo lesa. Ten teda vznikl prý o pár měsíců dříve. Stejný motiv, ale nudnější, i když kratší stopáž. Kdybych předtím neviděl tu jagu, asi bych dal tři *, ale takhle jen dvě, protože sorry, ale Rusové to opravdu natočili o něco lépe.
Megan is Missing (2011)
Jedna hvězdička za fotky Megan, druhá za její tělo v sudu. Jinak byl film neskutečná nuda a za zhlédnutí nestojí.
Deadpool 2 (2018)
Ok, tak si shrneme tuhle naboostovanou užvaněnou a hláškami přepálenou akční komedii. Ukecaný hlavní hrdina, který bravurně mixuje patetické scény se záchodovým humorem a prokládá je vynikajícími hláškami nenásilně vykrádajícími hromadu ostatních filmů, se tady ve 119 minutách urval ze všech řetězů. Kdyby mě přišel navštívit někdo z budoucnosti určitě bych se ho hned jako druhou nebo třetí věc zeptal, kolik dílů má Sharknado. :D Film se na vás už od začátku vyvalí a nabídne spoustu zábavy. Příběhově ale trochu pokulhává, navíc mě mrzely rutinně a nepřehledně sestříhané akční scény. Film je překvapivě docela naturalistický a brutální, o to víc je zábavný ten humorný kontrast Deadpoolova nevytříbeného slovníku, když každý jeho černohumornický žblept zdobí krev, praskání kostí a cáry utrženého masa jeho protivníků. Některé scény vstoupí do dějin, jako seskok padákem, nápad štěstí jako superschopnost, kterou měla Domino a skvěle vynikla při osvobozování toho kluka nebo Deadpoolovy dorůstající končetiny. Už dlouho jsem se takhle nepobavil. Trochu mi tam vadily ty rasistické narážky (retrospektivně i z budoucnosti), tomu záměru moc nerozumím. Když to shrnu, jedná se o našlápnutou blbinu, která nabídne vrchovatou porci prvoplánového pobavení a slušné akční scény, je tu ale zakomponováno příliš zbytečného patosu a ze scénáře vylezl jen průměrný příběh, který po návratu z kina hned zapomenete. Zůstane ve vás jen ta tuna oplzlé srandy, na kterou jsme se všichni nejvíc těšili. A o to tady přece jde.
Země kůlů (2010)
Dost slušný béčko
Tajemství smrti slečny Neznámé (2016)
Super film, ale ten konec mě trochu zklamal, dalo se z toho vytěžit víc. Zlom přichází zhruba v půlce, kdy se film přehoupne ze skvělého poznávacího rally s mystickým nádechem do stokrát okoukané lekačky a rozuzlení je takové nedotažené, mohli tomu dát ještě víc mystična. Ale pořád je to solidní nadprůměr, který určitě stojí za zklédnutí.
Flowers (2015)
Asi jsem ten film nepochopil, ale nadšenej z něj teda vůbec nejsem. Jo, bylo to sice nechutný, ale taky hrozně nudný, bez jediného slova, ani pořádný křik tam nebyl. Je mi líto, ale tenhle experimentální snímek bez dialogů a děje na mě dojem neudělal. Jedna hvězdička za hostinu.
Noc drůbežích mrtvol (2006)
Taky jsem měl z filmu rozporuplné pocity. Ze začátku to vypadalo velmi slibně, ale nakonec tam bylo moc vaty, falešných zpěvů a blbých keců. Některé scény jsou ale nepřekonatelné, takže tři hvězdičky si podle mého film určitě zaslouží. Směřuje ale jen k určitému publiku, takže hodnocení je subjektivní.
Wolf Creek 2 (2013)
Celkem povedená gore vyvražďovačka, schovávačka, intelektuálně obohacující soutěž a místy komedie. Některé pasáže by mohly být kratší, protože nudily, ale díky klokanům, pěkným zvratům a povedenému konci si film 4* zaslouží.