Poslední recenze (39)
Přes mrtvoly (2020) (seriál)
Pro zhkédnutí této minisérie jsem měl tři důvody. První byla Helen McCroy, úžasná herečka a báječná osobnost, bude moc chybět nejen v tom filmovém světě, druhý důvod byl Hugh Laurie, zamiloval jsem si ho už za dob Černé zmije a vždy mně v seriálu či filmu potěší, a za třetí mám moc rád politickou tématiku, a to bylo bohužel jediný co mně mírně zklamalo, děj nepřinesl nic moc nového ničím mně nepřekvapil, politici, novináři, milenky, právnici, vše vidělo už v pár filmech/serálech, ale ikdyž při sledování politické hry vás nic nešokuje je to dobře odvedená práce a tvůrci se drželi v realistických vodách a konspirace nepřehánějí a spiše jen naznačují. Ale největšími plusy zůstavají Helen a Hugh, ty jejich rozhovory premiérky a ministra bylo radost sledovat.
Tvář vody (2017)
Filmařsky a herecky skvělé, je to ten druh filmu který má určité kouzlo a jen tak na něj nezapomenete, ale nevidím žádný důvod ho vidět znovu, to ale mám u všech del Torových filmů, ale zhlédnout se musí.
Vlk z Wall Street (2013)
Bomba na en-tou. Scorsese je borec a můj oblíbenec Leo tu předvádí naprostý herecký koncert, zlatou sošku za to sice nedostal, ale přece jenom mněl obrovskou konkurenci v McConaugheyovi, ten klučina z Titanicu ji nepotřebuje dávno už dokázal že je Pán herec. Ale teď k filmu je ku***ský dobrý Belforta jsem si zamiloval i když ve skutečnosti to byl pěknej parchant, pěkně chytrej parchant, a je výborné že to Martin natočil s takovou nadsázkou a tak zábavně podat de facto životopisný film, ty 3 hoďky utekly jak voda a já si je neskutečně užil. A Margot Robbie bomba co, ale vraťte ty sví ptáky zpátky do kalhot :-)