Recenze (31)
Občanská válka (2024)
Tak takto by vyzeralo natočenie apokalyptických "Rodinných prípadov" absolutne príšerne kulisy, herecké výkony... Celkom dobrý námet, žiaľ až neveriacky spackané spracovanie....
Saltburn (2023)
No silný snímok, aj ma pár krát naplo, ale tak asi to tak malo byť, herectvo na brutálnej úrovni,, myslím že hrob ešte na plátne ošukaný nebol....
Nech svět světem (2023)
Dezolátom a konšpirátorom stál penis :), ale ok, decentne dobre stočený movie.
Ted Lasso (2020) (seriál)
Ted bol milý chlap, píšem v minulom čase, pretože o dalšej sérii sa tvorcovia nevyjadrujú. Krásny vtipný seriál z futbaloveho Anglicka, bavil ma v každej časti, tréner aký sa nevidí len tak. AFC Richmond, zostávam vašim fanúšikom a budem držať palce...
Silo - Stroje (2023) (epizoda)
Po zhliadnutí prvých troch epizód skonštatujem že je to skvelé, výborná atmosféra, úžasné kulisy. Teším sa na ďalšie časti.
The Last of Us - Napospas (2023) (epizoda)
Dámy a páni..... Nuda...nuda...nuda....ten jeden bod za kulisy....inak na to že ma to rok otravovalo aké to bude veľké..... veľmi slabé,. Celý seriál zatial nehodnotím, ale ono sumár to spočíta...a ešte k tejto časti...aby som sa 55 minut pozeral na dve osoby bez sexappealu v rozbitom nákupnom centre......tak to fakt soráč.....
Ricky Gervais: SuperNature (2022) (pořad)
Najvacsi caaavo🤣🤣🤣
Bajo la Rosa (2017)
Neuveritelný výkon všetkých aktérov na čele s Ramirom Blasom, ktorý hra v tejto dráme únoscu. Žiadne výkupné, len priznania... atmosféra filmu je gradovaná počtom priznaní, avšak ked už nečakáme žiadne nové priznanie, príde záverečné...
K zemi hleď! (2021)
Fantastický DiCaprio!!!
Big Mouth (2017) (seriál)
:D