Recenze (1 009)
Santa je úchyl! (2003)
Santa vs. Vánoce. Komedie, která mě velmi pobavila. Navíc jde o Vánoce plné alkoholu a sexu. Doporučuju těm, co mají smysl pro svérázný až Zwigoffský humor.
Na sever Severozápadní linkou (1959)
Po dvaceti minutách jsem zapomněl, jak se jmenuju a ke konci opět útočí Hitchcock na napětí, při kterém jsem "skoro" nedýchal. EXISTOVAL BY JAMES BOND?
Apollo 18 (2011)
Autentický styl found footage v efektu, děsivou atmosférou s řetězovou sekvencí kamer, naprosto působivým ZVUKEM a prolínáním střihu s prostorem tajuplného prostředí Měsíce, kdy se ve zlomku vteřiny divák přesune na každý detail v bezprostřední blízkosti (tohle stálo jen 5 milionů?!). Čím více se blížíme k závěru tím v nás roste napětí za kterým G.L-Gallego směřoval a i když neudržel závěr na maximum vytvořil velmi silný snímek s dějovou strukturou, která jde především za svým primárním cílem, za kterým film hororově s velkou dávkou dokumentárního cíle směřoval.
Princezna Mononoke (1997)
Miyazakiho si jako režiséra velmi vážím a jeho filmová tvorba SILNĚ zasáhla i mě (klenot). PRINCEZNA MONONOKE je nejlepší animovaný film všech dob. Nádherný příběh. Hajao Mijazaki má dar od boha.
Obvyklí podezřelí (1995)
Špička ve svém žánru. Mistrovské dílo, které bude obdivovat i budoucí generace. Posledních deset minut jsem nedýchal.
Noční můra v Elm Street (1984)
Ostré jako žiletka. Nejděsivější zabiják Freddy Krueger se stal kultem a do dnešní doby těžko najde soupeře.
Spalovač mrtvol (1968)
Smrtelný labyrint v psychologické mozaice Juraje Herza. Ďábelský Rudolf Hrušínský je nepřekonatelný. Top czech horor!
Muži, kteří nenávidí ženy (2009)
Film odvážného tvůrce, který se nebojí jít vlastní cestou a který ví s nadhledem vyjádřit, projevit, nebo mluvit o vážných věcech. Mezi současnými filmy těchto států vzplanul malý filmový zázrak.
Osvícení (1980)
OSVÍCENÍ je silný psychologický monument komplexního hororového thrilleru a matkou všech moderních filmů hrůzy a napětí. Tísnivý strach v ďábelském konceptu snad v nejstrašnějším možném snu, který mě asi týden nedal spát.
Kruh (2002)
Hororů, kterých si vážím, spočítám na jedné ruce, KRUH se k nim velmi přibližuje a to nejen kvůli dobrému námětu, dobrých postav (Naomi Watts: tahle role ji perfektně sedla, David Dorfman působivý), výrazné hudbě (pan Zimmer je bůh), ale i díky filmovému zpracování tísnivé atmosféry v podání režie Verbinskiho, který nahlédl do lidského nitra a v nočních hodinách nás bude doprovázet ve zlých snech. Působivý horor, který předčil Japonský originál. A stane se kultem.