Poslední recenze (5)
Angelika (2013)
Na tento film jsem byla zvědavá už hodně dlouho dobu.. Slíbila jsem si, že ho nebudu přirovnávat k originální Angelice jelikož by to stejně nemělo význam.. Ale takové zklamání jsem opravdu nečekala.. Tak neatraktivní výběr herců, nemluvě o tom, že "dědula" Joffrey mi při každé scéně způsobil žaludeční potíže.. Když už to opravdu chtěli natočit dle svého tak se alespoň měli držet základních charakteristických rysů postav.. Alespoň na tom věku si měli záležet.. Vždyť Joffreyovi mělo být něco okolo 30 let.. Neměl to být důchodový věk !! Doufám, že pokračování se u toho filmu nedočkáme..
Zmizení (2013)
Jedním slovem .. BOMBA .. :) Nic jiného se k tomu nedá dodat.. Do konce filmu jsme si se sestřenkou říkaly: "Kdo to k sakru může být?" .. No samozřejmě jsme se ani jedna netrefila :D Film plný akce, napětí, skvělých hereckých výkonů.. Nedá se mu nic vytknout.. Snad jen, že lepších filmů tohohle žánru je opravdu málo.. Jak napal golfista: Kriminálka s atmosférou, která nás často nenechala ani dýchat :) Doporučuji ! :)
Rivalové (2013)
Jelikož zbožňuji filmy jako je Rychle a zběsile, v televizi si nenechám ujít závody Formule1 a sama se věnuji jízdě na motokárách, tak jsem se na tento film těšila vyloženě jako malé díte na Vánoční stromeček.. A NEZKLAMAL !! .. Úžasný zážitek plný napětí a akce.. Na konci filmu jsem se navíc neubránila pár slzám.. Prostě lahoda jahoda !! Tento film mohu jen vřele doporučit !