Recenze (294)
Živí mrtví - Poslední den na Zemi (2015) (epizoda)
Fascinující hateovské hodnocení na IMDb :)
Velké nesnáze v Malé Číně (1986)
Efektí zábavná podívana 80%
Ulice Cloverfield 10 (2016)
Solidní psychlogocké drámo ve vyvrcholení časově nízkorozpočtové až béčkoindní(však Abramovské:). 73%
Fantastická čtyřka (2015)
Z mé strany velmí podařeny film mající pevnou linku jak emoční tak držícící se atmosféry předlohy, tvořené na další pokračování, které bouhužel asi, dle návštěvynosti fanoušků dichtícím po každe zaberu monstr efektechefektech, nebude, hoši fakt si myslíte že "Tvajlajt" je lepší? wtf:(. 72%
Ten, který přežil (2015)
Téměř dokonalá filmová záležitost o důmyslně zpracovaném "houpačkovém" zpracování okolností s pár low budget kiksy. 78%
Trabantem až na konec světa (2014)
Velmi surové a zábavné, jen o trochu epicky slabčí než podobná episoda top gearu. 78%
Knight Rider (1982) (seriál)
Nodtalgie, letargie 60-93%
Marťan (2015)
Vnitřné samotná přítomnost na Marsu je vrcholně zaujímavá, ale příběhy, a ve velké části postav neuchopitelné charaktery na Zemi a Vzduchoprázdnu, hodně tento příběh vyrušují, a jedna z finálních(nemůžu si odpustit inbecilně pojatou) scén je vyložene špatná. i tak výborných napínavích uvěřitelných.... 78% :)
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Povětšinou o dost lepší než předchozí začátek epizodní trilogie, a vyrovnaný(těsně pod stupínkem výtězů:)) soupeř původni. 81%
Čtyřlístek ve službách krále (2013)
slušná, trochu přehnaná a komerční zábava pro děti a nedospělé:) 66%