Recenze (205)
V kůži Johna Malkoviche (1999)
Strhne vás to a nepustí. Geniální-) a s odstupem napodruhé ještě lepší!!
Takové krásné šaty (2018)
Vizuálně surrealistická lahůdka uspokojí málokoho asi jako hororové pohádky od Juraje Herze-)
47 róninů (2013)
Úžasná archetypální pohádka!
Cizinec (2020) (seriál)
Naprosto geniální příběh o tajemstvích, která skrýváme i před našimi nejbližšími, o hranici mezi dobrem a zlem, o manipulaci, ale také o lásce a komunitách. Seriál, který jsem dala podruhé, i když si svého času nade vše vážím! Nenechá vás vydechnout do posledního okamžiku. Tleskám tvůrcům i všem, kteří se na tomto dokonalém díle podíleli.
All of Us Are Dead (2022) (seriál)
Skončila jsem ještě před závěrem prvního dílu. Nezaujali mě ničím, čemu bych ráda věnovala svůj čas.
Děsivé dědictví (2018)
Vtáhne vás to a nepustí.
Sobík (2024) (seriál)
Skvělý příběh o manipulaci a destruktivních následcích traumat na další život.
David Attenborough: Život na naší planetě (2020)
A co byste vzkázali v devadesáti letech světu Vy? Z těch čísel se mi tedy udělalo poněkud mdlo, ale je to na nás všech. Miluju Davida Attenborougha stejně jako Jane Goodall, jsou vždy tak velmi inspirující. Kéž osloví co nejvíce svých fanoušků, kteří je mohou následovat.
Westworld - Dveře (2018) (série)
Dvojka mou pozornost udržela jen několik dílů a to ještě mizerně.
Westworld - Labyrint (2016) (série)
Výborné dílo se skvělým obsazením. Co se stane, když se pasujete do role Boha v geniálním zábavním parku, kde se roboti a zákazníci o sobě navzájem stále více dozvídají a tak také učí?